همزمان با سی‌اُمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم انجام می‌شود

صدور کارت عضویت رایگان یکساله در کتابخانه‌های عمومی کشور

تهران (پانا) - همزمان با سی‌اُمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با برپایی غرفه در بخش باغ آیات و صدور کارت عضویت رایگان یک‌ساله در کتابخانه‌ها میزبان مردم کتابدوست است.

کد مطلب: ۱۳۶۰۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
صدور کارت عضویت رایگان یکساله در کتابخانه‌های عمومی کشور

از آنجا که یکی از رویکردهای کتابخانه‌های این نهاد در سال جدید، تحول در زمینه افزایش فضای مطالعه و خدماتی است، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با برپایی غرفه در بخش باغ آیات و صدور کارت عضویت رایگان یک‌ساله در کتابخانه‌ها میزبان مردم کتابدوست است تا دانش آموزان را به فرهنگ کتاب و کتابخوانی علاقه مند کند.

بر این اساس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با حضور در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با محوریت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، به معرفی و ارائه دستاوردهای فرهنگی و قرآنی از جمله عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی، معرفی دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و محافل قرآن و عترت و فعالیت‌های ویژه کودکان و نوجوانان مانند نقاشی و آموزش ساخت اوریگامی پرداخته است‌.

با تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از سال ۱۳۸۳ و استقلال کتابخانه‌های عمومی در تمامی زمینه‌ها، اعم از جذب بودجه، تخصیص اعتبارات و تجهیزات، توجه ویژه‌ای به این نهاد شده است و تاکنون پیشرفت‌هایی در راستای فرهنگ ترویج مطالعه و جذب مخاطب داشته است.

سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با شعار «می‌خوانمت» از ۱۲ فروردین آغاز به کار کرده و تا ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ هر روز ساعت ۱۷ تا ۲۳:۳۰ در مصلای امام خمینی(ره) تهران، شبستان اصلی، باغ آیات پذیرای مراجعه کنندگان است.

شایان ذکر است؛ علاقمندان با دریافت عضویت رایگان یک‌ساله در یک کتابخانه می‌توانند از خدمات سایر کتابخانه‌های کشور برخوردار شوند و با شرکت در این جشنواره از جوایز ارزنده برخوردار خواهند شد.

دانش آموز خبرنگار: عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار