وحدت مسلمانان، ضامن نابودی رژیم صهیونیستی است

تهران(پانا) - مراسم گسترده راهپیمایی روز قدس با شعار محوری « فلسطین محور وحدت جهان اسلام ؛ قدس در آستانه آزادی» در سراسر کشور برگزار شد. 

کد مطلب: ۱۳۶۳۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
وحدت مسلمانان، ضامن نابودی رژیم صهیونیستی است

جمعه آخر ماه رمضان از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی (ره) به نام روز جهانی قدس نام گرفته و امسال با حملات وحشیانه و یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی همراه شده که این نشانگر زیر پا گذاشتن همه خطوط قرمز امت اسلامی از سوی رژیم صهیونیستی است.

همزمان با روز قدس مردم روزه دار، ولایتمدار و شهیدپرور تهران با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی این روز، یک بار دیگر حمایت همه جانبه خود از مردم مظلوم فلسطین را اعلام و بر ادامه مبارزه با رژیم اشغالگر و غاصب صهیونیستی تاکید کردند. به رسم هر ساله خیل عظیمی از مردم با مشت‌های گره کرده، خشم و نفرت خود را از اشغالگران صهیونیستی به نمایش گذاشتند و زن و مرد، کوچک و بزرگ، پیر و جوان، در کنار هم با صف‌های فشرده، شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند.

راهپیمایان با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، قدس رها می‌شود از مشرکین، هیهات من الذله و الله اکبر- خامنه ای رهبر، از مردم مظلوم فلسطین دفاع کردند.

امروز به برکت انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت و خروش مردم در روز قدس، پرچم فلسطین و دادخواهی مردم مظلوم فلسطین بلند شده و این یکی از نمونه‌های صدور انقلاب است، وضعیت رژیم صهیونیستی به جایی رسید که در جنگ ۳۳ روزه با لبنان در برابر حزب الله لبنان، هیمنه اش فرو ریخت و شکست خورد و در درگیری‌های بعدی ۲۲ روزه، ۱۶ روزه و ۱۱ روزه در برابر فلسطین و نوار غزه شکست خورد و این روزها سردمداران خودشان مطرح می‌کنند که نسبت به فروپاشی نگران هستند و اینها به برکت روز قدس و جبهه مقاومت و گسترش و صدور فرهنگ انقلاب اسلامی است.

حضور خانواده شهدا، ایثارگران، شهدای مدافع حرم، رزمندگان و جانبازان در کنار مسئولان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر و شهرداران و سایر بخش‌های دولتی و اجرایی و خدماتی و نیز نظامی و انتظامی در راهپیمایی روز قدس استان تهران یکی از نکات قابل توجه است.

پرچم فلسطین نیز در مسیر راهپیمایی روز قدس توسط نیروهای بسیج و مردمی برافراشته شده بود. عده‌ای از شرکت‌کنندگان در راهپیمایی روز قدس در تهران نیز پرچم فلسطین را در مسیری از راهپیمایی همراه می‌بردند.

حضور کودکان و نوجوانان در این راهپیمایی در حالی که پلاکاردهایی با مضمون «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم، آماده» در دست داشتند، شور و حال حماسی به این راهپیمایی بخشیده بود.

دانش آموز خبرنگار: هانیه بصیری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار