مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس:

از نوجوانان در حد توانمان حمایت خواهیم کرد

تهران (پانا) - مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از حمایت نوجوانان در امور فرهنگی و هنری خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
از نوجوانان در حد توانمان حمایت خواهیم کرد

علیرضا عسگری در دیدار با اعضای اهل قلم، گفت: در کشور ما اگر فردی بخواهد کار فرهنگی انجام دهد باید اول منبع مالی خود را تامین کند. اینکه موسسه اهل قلم دلی کار می کند و خروجی خوبی دارد یک کار بسیار بزرگ است.

وی افزود: طبق نشست هایی که با حمایتگر نویسندگان دهه هشتاد و نود(سعید رهنما) داشتم اگر نیازی به حمایت و همکاری باشد ما آماده ایم تا در حد توان امکاناتی در اختیار این موسسه و بقیه نوجوانان علاقه‌مند به همکاری در امور فرهنگی و هنری قرار دهیم. در مجموعه ظرفیت های خوبی داریم و به نوعی می توانیم کمک حال نوجوانان باشیم.

عسگری درباره حوزه های حمایت خود گفت: انتشارات خیلی خوبی داریم که در واقع این انتشارات باید در حد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باشد. بنابراین باید نویسندگان، قلم خوبی داشته باشند. در حوزه نمایشگاه که اعضای اهل قلم دغدغه دارند ما می توانیم از آنها حمایت کنیم. همچنین در این مجموعه گالری داریم که می توانیم به صورت مشارکتی آثار آنها را تالیف کنیم.

وی درباره بنیاد آثار استان تهران گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان تهران با این موزه ادغام شده است. در این بنیاد سالانه جشنواره های بسیاری برگزار می کنیم که نوجوانان می توانند تولیدات خود را به سایت https://festivals.iranrhdm.ir ارسال کنند و از جشنواره های متنوع مطلع شوند. همچنین در حوزه گرافیک و تدوین، می توانیم از نوجوانان حمایت کنیم که این می تواند منبع درآمدی خوبی برای نوجوانان کشور باشد.

دانش آموز خبرنگار: سارا بتولی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار