با هدف آگاهی بیشتر دانش‌آموزان در مسائل دینی و خداشناسی؛

دوره جدید «بی‌نهایت شو» ویژه دهه هشتادی‌ها برگزار می‌شود

تهران (پانا) - دانش‌آموزان دهه هشتادی کشور به برنامه‌ای تحت عنوان بی‌نهایت شو با هدف آگاهی بیشتر دانش‌آموزان در مسائل دینی و خداشناسی دعوت شدند.

کد مطلب: ۱۳۵۹۴۵۴
لینک کوتاه کپی شد
دوره جدید «بی‌نهایت شو» ویژه دهه هشتادی‌ها برگزار می‌شود

شرکت در این دوره، تاثیر مطلوبی بر مسائل اعتقادی و دینی دانش‌آموزان دارد. این دوره ویژه متولدین ۸۰ تا ۸۸ برگزار می‌شود که در پایان دوره با توجه به امتیاز دریافت شده و قرعه‌کشی جوایز ارزنده‌ای چون؛ اردوی تفریحی در مشهد مقدس، لپ تاپ، دوچرخه، کوله‌پشتی شگفت انگیز، اسکوتر برقی و هزاران جایزه بدون قرعه‌کشی به برندگان اهدا می‌شود.

بر اساس گفته دانش‌آموزان شرکت کننده در این دوره، این گونه دوره‌ها علاوه بر جذابیت و ایجاد شور و رقابت برای کسب جوایز بین جوانان؛ موجب بالا رفتن سطح اعتقادی، دینی و خداشناسی دانش‌آموزان می‌شود، همچنین به درک و فهم بهتر دنیا و آخرت کمک می‌کنند که با ترغیب و ترویج شرکت در این دوره مجازی در بین دانش‌آموزان علاوه بر نکات آموزنده موجب رشد فکری و اخلاقی و اعتقادی دانش‌آموزان خواهد شد.

شایان ذکر است؛ این دوره در تقویت دید درست نسبت به دنیا و خدا تاثیر دارد و علاوه بر این شرکت در این دوره علاقمندان را نسبت به مسائل اعتقادی و بندگی افزایش می‌دهد.

خبرنگار دانش آموز: حدیثه رامشینی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار