حسینی در گفت‌وگو با پانا تاکید کرد:

دولت سیزدهم به‌نسبت دولت‌های قبل تعامل بهتری با مجلس داشته است

دولت ۵۷ لایحه را به مجلس ارسال کرده و امیدوار است در اولویت قرار بگیرد و به نتیجه برسد/ امیدواریم بحث‌های انتخاباتی مانع انجام وظایف نمایندگان نشود

تهران (پانا) - معاون رئیس‌جمهوری در امور مجلس تاکید کرد دولت سیزدهم بیش از همیشه و در مقایسه با دولت‌های قبل، تعامل خوبی با مجلس داشته است.

کد مطلب: ۱۳۵۷۱۷۰
لینک کوتاه کپی شد
دولت سیزدهم به‌نسبت دولت‌های قبل تعامل بهتری با مجلس داشته است

آناهیتا یاوری - سیدمحمد حسینی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «از شهریور 1400 که دولت سیزدهم کار خود را آغاز کرد، اقدامات خوب و مفیدی انجام شد تا ما بتوانیم مشکلات جاری کشور، دستمزدها و حقوق‌ها را ساماندهی کنیم. علاوه بر آن اتمام پروژه‌های عمرانی که چندین سال معطل مانده بود با همت دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید.»

وی افزود: «سیاست متوازن با همه کشورهای دنیا نیز بسیار مثبت بود. البته در پاییز گذشته، دشمنان انقلاب سعی کردند که وقفه‌ای در کشور ایجاد کنند اما خوشبختانه راه به جایی نبردند و مردم در 22 بهمن نشان دادند که حامی نظام هستند و این مسئولیت مدیران را مضاعف کرد. در سال 1401 کارهای بسیاری انجام شد؛ زمینه مناسب است تا سال 1402 نتایج بهتری را شاهد باشیم. اگر مصوبات سفرهای استانی به نتیجه برسد، دستاورد بسیار بزرگی برای کشور خواهد بود.»

حسینی با بیان اینکه تعامل مثبتی با مجلس داشتیم، گفت: «دولت بیش از همیشه و در مقایسه با دولت‌های قبل، تعامل خوبی با مجلس داشته است. معاونان پارلمانی دستگاه‌ها را فعال کردیم و جلسات بسیاری با آنها داشتیم. فقط دو مورد استیضاح داشتیم که هیچ یک از این استیضاح‌ها رأی نیاورد یعنی نمایندگان قانع شدند. اگرچه گاهی ممکن است تذکرات تند و تیزی داده شود که طبیعی است. اما ما پیگیری می‌کنیم و با نمایندگان صحبت می‌کنیم و برای تمامی تذکرات مصداق می‌خواهیم تا اقدامات لازم را انجام دهیم. در مجموع امیدواریم در سال 1402 تعامل بهتر از 1401 باشد.»

وی ضمن اشاره به انتخابات مجلس در سال 1402، گفت: «ما 57 لایحه به مجلس ارسال کردیم که ان‌شاالله این 57 لایحه را در اولویت قرار دهند تا به نتیجه برسد. امیدواریم بحث‌های انتخاباتی مانع انجام وظایف نمایندگان نشود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار