کشف 57 کیلو حشیش در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا)- فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی از کشف 57 کیلوگرم حشیش و 26 کیلو و 900 گرم تریاک در بازرسی از یک سواری زانتیا در استان خراسان جنوبی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
کشف 57 کیلو حشیش در خراسان جنوبی

سردار"ناصر فرشید" اظهار داشت: ماموران انتظامی استان خراسان جنوبی اطلاعاتی مبنی بر حمل محموله مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در محورهای مواصلاتی این استان دریافت کردند که تیم های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران هنگام کنترل محورهای مواصلاتی استان خراسان جنوبی به یک سواری زانتیا که با سرعت در حال حرکت بود، مشکوک شدند و به راننده آن دستور ایست دادند که راننده با مشاهده پلیس بر سرعت خود افزوده و متواری شد.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان کرد: ماموران خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با اقدامات تخصصی پلیسی خودرو را متوقف کردند و در بازرسی از آن، 57 کیلوگرم حشیش و 26 کیلو و 900 گرم تریاک کشف شد.

سردار فرشید با اشاره به این که در این عملیات مجموعا 83 کیلو و 900 گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک کشف شد، تصریح کرد: در این رابطه یک خودرو یک متهم دستگیر که جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار