استاندار چهارمحال و بختیاری:

هفته معلم فرصت مناسبی برای تبیین خدمات آموزش و پرورش است

شهرکرد (پانا) - استاندار چهارمحال‌وبختیاری ضمن تبریک روز معلم به معلمان استان، هفته معلم را فرصت مناسبی برای تبیین خدمات آموزش و پرورش عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۰۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
هفته معلم فرصت مناسبی برای تبیین خدمات آموزش و پرورش است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری؛ غلامعلی حیدری در نشست شورای آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری که در محل سالن جلسات شهید تهرانی‌مقدم آموزش و پرورش استان برگزار شد با اشاره به آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم از ۱۲ اردیبهشت گفت: رشد و توسعه اجتماعی در سایه تلاش معلمان امکانپذیر شده و باید در این هفته از زحمات معلمان به عنوان قشر تاثیرگذار تجلیل کرد.

وی افزود: هفته بزرگداشت مقام معلم، فرصت مناسبی برای تجلیل از این قشر اثرگذار و تبیین خدمات آموزش و پرورش است که با برنامه‌ریزی دقیق و خوب، برنامه‌های ویژه این هفته در سطح شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان برگزار خواهد شد.

حیدری خاطرنشان کرد: تجلیل از معلمان نمونه، تجلیل از خانواده معلمان شهید و همچنین دیدار و سرکشی از خانواده معلمان شهید در این هفته انجام شود.

وی با اشاره به دستاوردهای دولت در حوزه آموزش و پرورش از جمله طرح رتبه‌بندی معلمان، اختصاص اعتبار برای فضاهای آموزشی و همچنین افزایش پذیرش و جذب معلم، اختصاص اعتبار در سفر اول و دوم رئیس‌جمهوری به استان و تقویت مراکز فرهنگی و اردوگاهی خاطرنشان کرد: این هفته، فرصتی مناسبی برای اطلاع‌رسانی و تبیین دستاوردهای دولت است.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: حذف مدارس کانکسی، زیباسازی و بهسازی مدارس در قالب طرح شهید عجمیان و اجرای ۸۰ زمین چمن ورزشی در مدارس از فعالیت‌های شاخص است که با اطلاع‌رسانی این برنامه‌ها به‌صورت هنرمندانه و مدون، امید در بین مردم افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری امتحانات نهایی اظهار کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی استان با همکاری آموزش و پرورش شرایط مناسب و فضایی آرام برای برگزاری امتحانات نهایی در سطح استان را فراهم کنند.

حیدری خاطرنشان کرد: برگزاری امتحانات نهایی، یک فرصت برای چیدن میوه و ثمره یک سال تلاش دانش‌آموزان و خانواده آن‌هاست و باید اهتمام لازم برای بهتر برگزار کردن آزمون بدون دغدغه در یک شرایط خوب با برنامه‌ریزی مناسب فراهم شود.

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به برگزاری بیست‌وششمین جشنواره خیّران مدرسه‌ساز در ماه جاری گفت: اطلاع‌رسانی در زمینه مدرسه‌سازی خیران و وضعیت کنونی مدارس استان یک ضرورت است که با استفاده از ظرفیت این جشنواره، خیرین جدید در این حوزه شناسایی و جایگاه خیران مدرسه‌ساز، تقویت شود و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری این جشنواره مورد تاکید است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار