در آیین غبارروبی یادمان شهدای گمنام بوستان پلیس مطرح شد:

آرامش امروز ما مدیون از خود گذشتگی شهیدان است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه4 شهر تهران با بیان اینکه مردانی برای تحقق آرامش امروز کشور از گرانبهاترین و بالاترین سرمایه خویش گذشتند، تجدید میثاق همه مردم با این عزیزان را در دفاع از راه شهیدان موثر و مفید دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۵۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آرامش امروز ما مدیون از خود گذشتگی شهیدان است

آیین غبارروبی یادمان شهدای گمنام بوستان پلیس تهران، واقع در فلکه چهارم تهرانپارس همزمان با 22 اسفندماه گرامیداشت روز شهدا با حضور هادی زمانی نژاد، مدیر آموزش و پرورش منطقه 4، سید جواد فیاضی، معاون پرورشی و تربیت بدنی و مسعود رضایی کارشناس مسئول حراست و جمعی از مدیران و دانش آموزان مدارس برگزار شد.

هادی زمانی نژاد در این آیین گفت: در لابه‌لای جنب و جوش و علاقه برای آغاز سال جدید نباید فراموش کنیم مردانی برای تحقق آرامش امروز ما از گران‌بهاترین و بالاترین سرمایه خویش گذشتند و با حضور در جنگ تحمیلی و تحمل سختی‌ها و دشواری‌ها در برابر تجاوز و خودخواهی‌های دشمنان ایران اسلامی ایستادند و از مرز و بوم کشورمان دفاع کردند. مردم ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن چندین هزار تن از فرزندان عزیز خود را تقدیم ارزش های والای الهی و انقلاب اسلامی کردند.

وی خاطرنشان کرد: امروز که به مناسبت گرامیداشت روز شهدا نام گذاری شده است توفیق پیدا کردیم که در این مکان مقدس که جزء مقدس ترین مکان ها است حضور پیدا کنیم و یک بار دیگر با شهدا عهد ببندیم که راه تمامی شهدا را تا ابد در نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهیم داد و خانواده شهدا هم بدانند راه شهیدان ادامه دارد و جوانان و ایثارگران و همه مردم ایستاده اند تا لطمه و ضربه ای به خون شهدا وارد نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار