مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴:

نمایشگاه بین‌المللی قرآن در بهره‌وری معنوی فرهنگیان و دانش‌آموزان موثر است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ تهران با بیان اینکه قرآن جامع‌ترین و کامل‌ترین زندگی مادی و معنوی و اخروی است برپایی نمایشگاه قرآن را در راستای افزایش سواد قرآنی و بهره‌وری معنوی فرهنگیان و دانش‌آموزان موثر و مفید دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۹۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه بین‌المللی قرآن در بهره‌وری معنوی فرهنگیان و دانش‌آموزان موثر است

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴ در آستانه ۱۴ فروردین و حضور دانش آموزان در مدارس، بهره وری از فرصت های معنوی ماه مبارک رمضان، فرهنگیان و دانش آموزان منطقه ۴ را به بازدید از سی اُمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم دعوت کرد.

هادی زمانی نژاد با بیان اینکه قرآن جامع ترین و کامل‌ترین برنامه زندگی مادی و معنوی و دنیوی و اخروی است، اظهار کرد: نمایشگاه قرآن کریم فرصتی معنوی در راستای سواد قرآنی است که با توجه به ایام باقی مانده ماه رمضان، می توان با حضور دانش آموزان و فرهنگیان در این فضا، ضمن بهره گیری از این ظرفیت ها در راستای تربیت اعتقادی و دینی دانش آموزان گام موثری برداشت.

زمانی نژاد در ادامه بیان کرد: مدیران محترم مدارس می توانند در راستای طرح «همسو با قرآن» ذیل اجرای طرح همسو در آموزش و پرورش منطقه چهار با همکاری مربیان و معاونین پرورشی اقدامات لازم جهت حضور دانش آموزان و فرهنگیان را در این نمایشگاه فراهم کنند.

شایان ذکر است نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان از ۱۲ الی ۲۶ فروردین از ساعت ۱۷ الی ۲۴ در مصلای حضرت امام خمینی (ره) در حال برپایی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار