برگزاری جشن نمادین احسان و نیکوکاری در نایین

نایین (پانا) - مراسم نمادین جشن احسان و نیکوکاری با حضور مسئولان در دبستان امام رضا (ع) شهرستان نایین برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۳۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن نمادین احسان و نیکوکاری در نایین

مراسم نمادین جشن احسان و نیکوکاری با حضور مسئولان در دبستان امام رضا (ع) شهرستان نایین با اجرای برنامه های متنوع و جذاب توسط دانش آموزان دبستان برگزار شد.

حجت الاسلام مطهرخو، امام جمعه شهرستان نایین در این مراسم اظهار کرد: انسان مومن فردی است که از مال خود انفاق کند و آن را به هموطنان خود ببخشد و در عوض خداوند مال او را افزون می کند و ثواب اخروی او دوچندان می شود.

محمد جواد شفیعی، رئیس کمیته امداد خمینی(ره) شهرستان نایین نیز در این برنامه گفت: ۴۴ سال پیش، معمار کبیر انقلاب اسلامی نهادی را تاسیس کرد که این‌ نهاد مزین به نام امام راحل است.

وی ادامه داد: هدف از تشکیل این نهاد کمک به افراد نیازمند با حفظ شان و منزلت اجتماعی آنها است و هفته احسان و نیکوکاری را با شعار هر روز عیدی دیگر است آغاز می کنیم.

سرهنگ محمدحسین الیاسی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نایین ضمن تبریک این عید بیان کرد: ما باید از نظر مادی معنوی فرهنگی و اجتماعی در تمام امور به یکدیگر یاری رسانیم تا همه در این امر خداپسندانه شریک باشیم.

در ادامه مراسم زنگ نمادین جشن احسان و نیکوکاری به دست مسئولان شهرستان نایین و مدیر آموزشگاه و دانش آموزان نواخته شد. در پایان مراسم دانش اموزان، همگام با یکدیگر پای صندوق هایی حاضر شدند تا نهال شادی بکارند و شکوفه بهشتی پرورش دهند.

دانش آموز خبرنگار: سپیده ذکریاپور

تصویربردار: زهرا مطهرخو

تدوین: مهدیه اشکستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار