رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نائین خبرداد:

افتتاح بانک امانات و تجهیزات پزشکی جمعیت هلال‌ احمر در شهر انارک

نایین (پانا) - آئین افتتاح و بهره‌برداری بانک امانات تجهیزات پزشکی در شهر انارک با حضور مسئولین استان و شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۵۱۷۴
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح بانک امانات و تجهیزات پزشکی جمعیت هلال‌ احمر در شهر انارک

محمد زمانی به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) از افتتاح سومین بانک امانات در این منطقه خبر داد و اظهار کرد: این نهاد با داشتن ظرفیت های خوب داوطلبی به عنوان حلقه اتصال وپل ارتباطی بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان، اقدام به ایجاد بانک امانات پزشکی برای استفاده بیماران نیازمند کرده است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان نائین و شهر انارک جزو اولین شهرها در راه انداری بانک امانات در سطح کشور است؛ گفت: بانک امانات در شهر انارک به همت گروه خیرین دست‌های مهربانی و سازندگی با هزینه اولیه بالغ بر پانصد میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

رئیس جمعیت شهرستان نائین گفت: این گروه علاوه بر خرید و اهدای اقلام فوق، وسایل پزشکی از قبیل تب سنج و فشارسنج دیجیتالی، دستگاه تست قند خون ، پالس اکسیمتر، تابلو ایست چراغدار، فیکسیلاتور عنکبوتی و ... را خریداری و جهت تجهیز اطاق درمان و خودرو آمبولانس مستقر در پایگاه اهدا کردند.

وی ادامه داد: تعدادی تخت بیمارستانی ، ویلچیر ، کپسول اکسیژن و مانومتر، واکر و عصا نیز اهدا شده است.

زمانی افزود: بانک امانات با هدف تامین نیاز بیماران، مصدومین و نیازمندان که تمکن مالی کافی برای خرید تجهیزات پزشکی را در طول بیماری ندارند در شهر انارک افتتاح شده و نیازمندان می‌توانند با مراجعه به مرکز فوق درخواست خود را مبنی بر دریافت هر یک از اقلام طبی اعلام و تجهیزات مزبور را بصورت امانت مورد استفاده قرار داده و پس از بهبودی مجددا به مرکز فوق تحویل دهند.

وی در پایان از مردم نیکوکار و خیرین ساکن در شهر انارک و سایر مناطق کشور در خواست کرد با خرید و اهدای اقلام طبی، جمعیت هلال احمر را در این امر خداپسندانه یاری کرده و در تقویت و توسعه آن بکوشند.

زمانی اضافه کرد: این مهم به غیر از شهرستان نائین، توسط خیرین و اعضای خانه هلال احمر روستائی مظفرآباد نیز افتتاح شده و این برنامه سومین اقدام در این زمینه است.

خبرنگار: محمد مهدی اشرف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار