فرماندار اسلامشهر تاکید کرد:

ضرورت ایجاد شهرک صنعتی مصوب اسلامشهر در راستای حل مشکلات تولیدکنندگان

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر از پیگیری‌های ایجاد شهرک صنعتی در شهرستان در راستای حل مشکلات تولیدکنندگان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۰۰۹۳
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت ایجاد شهرک صنعتی مصوب اسلامشهر در راستای حل مشکلات تولیدکنندگان

حسین حبیبی، فرماندار اسلامشهر در مراسم افتتاح و بازدید از غرفه‌های نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و دانش‌بنیان شهرستان اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های قابل توجه شهرستان اسلامشهر، تولید تجهیزات پزشکی است که به همت مجموعه اداره صمت، اتاق اصناف و اتحادیه تجهیزات پزشکی و با میزبانی سپاه ناحیه سیدالشهداء(ع) اسلامشهر این نمایشگاه برپا شده تا توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این حوزه به نمایش درآید.

وی افزود: تولیدکنندگان از جمله مهمترین مشکلات این حوزه را کمبود فضای کارگاهی و بحث استیجاری بودن برخی از کارگاه‌ها و نبود فضایی مناسب برای فعالیت تولیدکنندگان و فعالان برشمردند که درخواست بجا و مطالبه برحقی است.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به عدم راه‌اندازی شهرک صنعتی مصوب در شهرستان اسلامشهر تأکید کرد: پیگیری‌ها جهت ایجاد شهرک صنعتی در شهرستان در حال انجام است و بی تردید با احداث آن و استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی در حوزه‌های مختلف در این شهرک بسیاری از مشکلات تولیدکنندگان شهرستان برطرف خواهد شد.

حبیبی با اشاره به وجود ظرفیت‌های مختلف تولیدی در شهرستان خاطرنشان کرد: در نمایشگاه تجهیزات پزشکی، تنها بخشی از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اسلامشهر به نمایش درآمده و قطعاً با تقویت زیرساخت‌ها و رفع مشکلات تولیدکنندگان، این شهرستان می‌تواند در حوزه‌های مختلف قطب تولیدی و صنعتی استان و کشور و حتی خاورمیانه باشد که در حال حاضر برخی از تولیدات این شهرستان در سطح کشور و حتی خارج از کشور به صورت انحصاری عرضه می‌شود.

در مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و دانش بنیان شهرستان اسلامشهر امام جمعه، فرمانده سپاه و جمعی از مسئولان ادارات شهرستان در سالن ۹دی اسلامشهر حضور داشتند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار