فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر:

فرهنگیان بازنشسته، گنجینه تجربیات در آموزش و پرورش هستند

اسلامشهر(پانا)- فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش اسلامشهر، گفت استفاده از ظرفیت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و فرهنگیان بازنشسته که گنجینه تجربیات در آموزش و پرورش هستند، می‌بایست در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگیان بازنشسته، گنجینه تجربیات در آموزش و پرورش هستند

حسین حبیبی، فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در جریان برگزاری هشتمین جلسه شورای آموزش و پرورش اسلامشهر و شورای پشتیبانی نهضت سواد‌آموزی در سخنانی بر ضرورت تبیین و معرفی فعالیت‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی آموزش و پرورش اسلامشهر تأکید کرد.

وی در ادامه از راه‌اندازی کارگروه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهور و وزیر آموزش و پرورش به شهرستان اسلامشهر خبر داد و افزود: رسیدگی به وضعیت مدارس قلع و قمع و برگزاری اردوهای راهیان نور از موضوعات بسیار مهم و در حال بررسی است.

حبیبی از درخشش دانش‌آموزان آموزش و پرورش اسلامشهر در مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف و در سطح استان خبر داد و گفت: استفاده از ظرفیت دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و فرهنگیان بازنشسته که گنجینه تجربیات در آموزش و پرورش هستند، می‌بایست در اولویت برنامه‌ها قرار گیرد.

در ادامه جلسه، اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی بر ضرورت برخورداری آموزش و پرورش از یک سالن آمفی تئاتر تأکید کرد و ادامه داد: چهار مدرسه مختلط را در طول سال جدید تفکیک کردیم و در رابطه برگزاری اردوی راهیان نور گفت، این اردو از اول بهمن تا شانزدهم بهمن 1401 و فقط جهت دانش‌آموزان دختر اجرا خواهد شد.

سپس داوود رضایی، معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در گزارشی به تشریح برنامه‌های واحد تحت پوشش خود پرداخت و خواستار ایجاد پایگاه سنجش دائمی در شهرستان شد .

اکرم بهبودی، کارشناس مسئول نهضت سوادآموزی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی خواستار مشارکت کارکنان ادارات در آموزش بی‌سوادان و همکاری گروه‌های جهادی و خیرین تحت عنوان سوادیار در روستاها با مشارکت دهیاری‌ها شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار