با حضور معاون تربیت بدنی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان‌رضوی:

سه میدان ورزشی چمن مصنوعی در نیشابور افتتاح شد

نیشابور (پانا) - معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور در سالن بهار دبیرستان نمونه محبی از افتتاح ۵ پروژه ورزشی با حضور معاون ویژه استاندار و فرماندار ویژه نیشابور، معاون تربیت بدنی مدیرکل و اعضای شورای اداری و ستاد دهه فجر شهرستان به طور همزمان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۴۴۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
سه میدان ورزشی چمن مصنوعی در نیشابور افتتاح شد

سید مهدی قاضی با قدردانی از حضور، تلاش ها و پیگیری های صفدر سلطانی، معاون تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و اظهار خرسندی از حال و هوای انقلابی حاکم در مدارس نیشابور گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، ما در نیشابور ۱۱ خوابگاه شبانه روزی داریم و در ۵۳۳ مدرسه، معلمان ما در حال خدمت هستند.

وی ادامه داد: در طول سالیان گذشته آموزش و پرورش نیشابور فقط یک میدان چمن مصنوعی داشته و امروز با تخصیص اعتبارات ویژه حوزه معاونت تربیت بدنی اداره کل نیز سه میدان چمن مصنوعی در دبستان زنده یاد امینی پور و پدران آسمانی به طور مشترک، هنرستان شریعتی و سالن شهید صافحیان (سالن شهید ابراهیم هادی) افتتاح شد که مجموع میدان های چمن مصنوعی این شهرستان به چهار رسید.

وی افزود: همچنین علاوه بر افتتاح سه چمن مصنوعی، سالن ورزشی زنده یاد مهدوی و تجهیز سالن ورزشی نمونه محبی همراه با سه کلاس ورزشی نیز به بهره برداری رسید که جمعا برای ساخت و تجهیز این فضاها مبلغ ۲۹ میلیارد و پانصد میلیون ریال هزینه شده است.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور با تقدیر از مدیران سابق آموزش و پرورش، به پاس تلاش های انجام داده در این زمینه، خاطرنشان کرد: فضاهای ورزشی آموزش و پرورش نیشابور از هشت فضا به ۱۳ فضا ارتقا یافته است که این اتفاق مهم از برکات انقلاب به شمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار