مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

مدارس برتر استان در زمینه اقامه نماز مورد تجلیل قرار گیرند

اصفهان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: باید مدارس در زمینه‌ی اقامه‌ی نمازارزیابی و رتبه‌بندی شوند تا مدارس برتر در سطح منطقه و استان شناسایی شده و مورد تجلیل قرار گیرند.

کد مطلب: ۱۳۴۲۹۸۳
لینک کوتاه کپی شد
مدارس برتر استان در زمینه اقامه نماز مورد تجلیل قرار گیرند

محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان در جلسه‌ی شورای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه‌ی نماز گفت: اگر بخواهیم اوضاع ما در همه‌ی امور اصلاح شود باید نماز در اولویت اول‌مان قرار بگیرد.

وی با تاکید بر این‌که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) اهتمام ویژه‌ای به اقامه‌ی نماز در مدارس، دانشگاه فرهنگیان و خانواده دارند افزود: اثرگذاری دانش‌آموزان بر اقامه‌ی نماز در خانواده قابل توجه است و باید با نگاه ویژه‌ای به این ظرفیت نگاه کرد.

ابراهیمی با اشاره به این‌که وضعیت بسیاری از مدارس و مناطق آموزش و پرورش در زمینه‌ی اقامه‌ی نماز مطلوب است ادامه داد: باید مدارس در این زمینه مورد ارزیابی قرار گرفته و رتبه‌بندی شوند تا مدارس برتر در سطح منطقه و استان شناسایی شده و مورد تجلیل قرار گیرند.

وی اعزام دانش‌آموزان به نماز جمعه را حرکتی قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: باید موضوع حداقل یک یا دو جلسه‌ی آموزش خانواده در طول سال به موضوع نماز اختصاص یابد تا اطلاعات و معرفت خانواده‌ها در این زمینه افزایش یابد.

گفتنی است در پایان این برنامه از کتاب آیین‌نامه‌ی اجرایی برنامه‌های حوزه‌ی نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان رونمایی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار