مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

اجرای پویش هیس‌طوری نقش قابل توجهی در آگاه‌سازی دانش‌آموزان دارد

اصفهان(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان آموزش و پرورش استان اصفهان گفت اجرای پویش‌هایی همچون پویش بزرگ کتابخوانی هیس‌طوری نقش قابل توجهی در آگاه‌سازی دانش‌آموزان دارد و اثرات تربیتی ماندگاری را برجای خواهد گذاشت.

کد مطلب: ۱۳۴۲۷۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای پویش هیس‌طوری نقش قابل توجهی در آگاه‌سازی دانش‌آموزان دارد

اولین نشست کمیته‌ی پویش بزرگ کتابخوانی هیس‌طوری با حضور محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان، مهدی نم‌نبات معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان، مرتضی شکری رئیس اداره فرهنگی و هنری اداره کل آموزش و پرورش استان، دبیران اجرایی وزارتی پویش و جمعی دیگر از مسئولین ذیربط برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در این جلسه پس از تبریک حلول ماه رجب گفت: آموزش و پرورش استان اصفهان با هم‌افزایی خوبی که بین قسمت‌های مختلف آن وجود دارد تاکنون اقدامات بزرگی را انجام داده است و بدون‌شک در زمینه‌ی این پویش که مورد تأیید و تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است نیز حرکت خوبی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به محتوای کتاب‌های پویش هیس‌طوری، تاریخ را جامعه‌شناسی گذشته دانست و افزود: با تاریخ است که ما می‌توانیم به هویت گذشتگان پی ببریم و راه و مسیر آینده را مشخص کنیم و به همین دلیل، بزرگان گفته‌اند تاریخ عبرت است.

ابراهیمی ادامه داد: طرز تفکر غرب چنین است که هدف، وسیله را توجیه می‌کند و این موضوعی است که کتاب‌های این پویش به‌خوبی به آن پرداخته‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: اجرای پویش‌هایی همچون پویش بزرگ کتابخوانی هیس‌طوری نقش قابل توجهی در آگاه‌سازی دانش‌آموزان دارد و اثرات تربیتی ماندگاری را برجای خواهد گذاشت؛ از جمله این‌که دانش‌آموز به تمدن و هویت خود افتخار می‌کند و این سبب ایجاد تعلق خاطر به تمدن و هویت کشور و در نتیجه تعهد به پیشرفت تمدن نوین اسلامی خواهد شد.

در ادامه معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اذعان داشت: محتوای این کتاب، نیاز امروز جامعه و دانش‌آموزان ما است، چرا که دشمن روی ذهن و فکر دانش‌آموز ما کار کرده و واقعیت‌ها را برعکس به او جلوه داده است.

وی میزان حضور دانش‌آموزان استان را نسبت به جمعیت خوب ارزیابی کرد و بیان داشت: مسئولین و مجریان طرح باید با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش مضاعف، سطح استان را به لحاظ کمی و کیفی ارتقا دهند تا حضور دانش‌آموزان اصفهانی در این پویش پررنگ‌تر باشد.

گفتنی است پس از پایان جلسه، حضار ضمن مراجعه به آموزشگاه شهید محمدحسین سجادی از دانش‌آموز کوثر باقری که موفق به کسب امتیاز بالای کشوری در پویش هیس‌طوری شده است به‌صورت ویژه تقدیر کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار