تجلیل از ۲۸ نفر از اعضای شورای آموزش و پرورش اردبیل

اردبیل (پانا) - در آیینی ۲۸ نفر از اعضای شورای آموزش و پرورش شهرستان اردبیل تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۳۴۱۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از ۲۸ نفر از اعضای شورای آموزش و پرورش اردبیل

کاظم دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل در این آیین گفت: با احساس مسئولیت می‌گویم که وضعیت نظام تعلیم و تربیت ایران خوشایند، مناسب و مساعد نیست.

وی نظام تعلیم و تربیت کشور را شامل حوزه فعالیت دستگاه‌ها و نهادهایی مانند آموزش و پرورش، حوزه‌های علمیه، صدا و سیما و مراکز آموزش عالی دانست و افزود: دولت با منابع محدود در صدد رفع نارسایی و مشکلات نظام تعلیم و تربیت کشور بوده و دولت گام اساسی در این حوزه برداشته است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل بیان کرد: ما نباید نظام آموزش و پرورش را در میان انبوه مشکلات تنها بگذاریم و همه وظیفه دارند تا با مساعدت و همت همگانی، مشکلات این بخش را حل کنند.

دبیر اضافه کرد: امروزه آموزش و پرورش از وضعیت بحرانی کمبود فضای آموزشی عبور کرده و امیدواریم پس از این، بر کیفیت بخشی آموزش و نظام تعلیم و تربیت متمرکز شود.

وی عدالت در آموزش و پرورش را مقوله‌ای بسیار مهم خواند و گفت: امروز درصد زیادی از قبولی کنکور مربوط به مدارس خاص است ولی خادمان مردم در استان اردبیل سعی دارند تا با تامین منابع، عدالت در این عرصه برقرار شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل با اشاره به نیاز استان اردبیل به ۸۰۰میلیارد ریال اعتبار برای برقراری عدالت در دسترسی به منابع و امکان قبولی در آزمون کنکور برای همه دانش‌آموزان در حال تحصیل منتهی به سال‌های کنکور گفت: برای تامین این اعتبار، برنامه‌ریزی لازم در حال انجام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار