سرپرست آموزش و پرورش استان اردبیل:

باید نگرش دستگاه‌های اجرایی به آموزش و پرورش تغییر کند

اردبیل (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش اردبیل گفت آموزش و پرورش باید یک مطالبه‌گر باشد و برای این منظور بایستی فضایی ایجاد شود تا نگرش دستگاه‌های اجرایی نسبت به آموزش و پرورش تغییر کند.

کد مطلب: ۱۲۷۹۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
باید نگرش دستگاه‌های اجرایی به آموزش و پرورش تغییر کند

کلام الله صفری،سرپرست اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، در اولین جلسه شورای اداری آموزش و پرورش استان طی سخنانی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دو ماهه مدیریتی خود، ازحضور حداکثری دانش آموزان و معلمان بعد از دو سال دوران کرونا در مدارس این استان خبر داد و افزود: در بحث آماده سازی مدارس، از 2400 آموزشگاه این استان برای آموزش حضوری دانش آموزان بازدید بعمل آمد تا در روزهای 15 و 16 فروردین سال جاری شاهد حضور 100 درصدی دانش آموزان و معلمان در مدارس باشیم.

وی با اشاره به حضور خود در 20 برنامه تولیدی در صدا و سیمای مرکز استان به منظور تبیین اهداف و برنامه های آموزش و پرورش استان گفت: در این مدت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل همواره با برنامه های آموزش و پرورش همراه بوده و بارها حمایت های خود را از دستگاه تعلیم و تربیت استان اعلام کرده اند.

سرپرست آموزش و پرورش استان در ادامه ضمن تاکید بر برنامه ریزی و نیازهای زیربنایی آموزش و پرورش استان، تصریح کرد: یکی از برنامه های آموزش و پرورش استان تبدیل هنرستان ها به مراکز تولید است که این امر در راستای دانش بنیان کردن این مراکز است.

صفری ادامه داد: کارگروه های تخصصی در حوزه های آموزشی، پرورشی و مالی با حضور صاحب نظران استان بزودی تشکیل خواهد شد تا تحقق اهداف آموزش و پرورش تسریع یابد.

وی داشتن روحیه انقلابی و جهادی را برای مدیران یک اصل عنوان کرد و گفت: همه کارکنان اداری و آموزشی جزو اعضای یک مجموعه هستیم. بنابراین تکریم و کرامت انسانی همیشه باید سرلوحه تمامی امور قرار گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار