مدیر سازمان دانش‌آموزی استان البرز:

تشکیلات پیشتازان، ساختاری کارآمد و اثربخش برای ارتقای جامعه‌پذیری دانش‌آموزان است

کرج (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی البرز عنوان کرد تشکیلات پیشتازان ساختاری کارآمد و اثربخش برای ارتقای جامعه‌پذیری دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۴۱۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد
تشکیلات پیشتازان، ساختاری کارآمد و اثربخش برای ارتقای جامعه‌پذیری دانش‌آموزان است

محسن صادقیان، مدیر سازمان دانش آموزی استان البرز در همایش آموزشی و تشکیلاتی مربیان ارشد و کاردان عنوان کرد: اعضا و مربیان تشکل پیشتازان متشکل از افراد داوطلب، متعهد و علاقمندی است که می کوشند تا از طریق آموزش و توانمندسازی در راستای ارتقای جامعه پذیری خود و اعضای گروه گام بردارند.

وی اضافه کرد: زمینه سازی برای کسب فضایل اخلاقی و کمالات انسانی، بسط مشارکت فعال دانش آموزان در عرصه های مختلف، آماده سازی دانش آموزان برای پذیرش مسئولیت های فردی و اجتماعی و تقویت روحیه نوع دوستی، نیکوکاری، نظم و انضباط و احترام به قانون از اهداف و برنامه های سازمان دانش آموزی و پیشتازان است.

صادقیان بیان کرد: سردار فتح الهی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در این همایش حضور یافتند و در خصوص لزوم شناخت دقیق ویژگی ها و خصوصیات نسل جدید و چگونگی تعامل و ارتباط با آنان با مربیان گفتگو کردند.

وی همچنین ضمن تبیین ضرورت تقویت دانش سیاسی و اجتماعی دانش آموزان، فرایند برگزاری و اهمیت مشارکت دانش آموزان در پویش کتابخوانی هیس طوری را تشریح کردند.

مدیر سازمان دانش آموزی در ادامه اظهار کرد: در این همایش مهارت امداد و نجات و آموزش کمک های اولیه (احیای قلبی و سی پی آر) توسط مدرس کشوری سازمان دانش آموزی به صورت عملی آموزش و ارائه داده شد.

صادقیان بیان کرد: یکی از موضوعات این همایش بررسی برنامه های مربوط به توسعه فعالیت های گفتگو محور مانند کرسی های آزاداندیشی، تریبون های آزاد و مناظرات دانش آموزی در سطح مدارس بود و سازمان دانش آموزی استان در این خصوص برنامه های متنوعی را در طول سال تحصیلی برنامه ریزی و اجرا می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار