مدیر سازمان دانش‌آموزی استان گلستان:

سازمان دانش‌آموزی با تربیت دانش‌آموزان انقلابی، ادامه‌دهنده راه شهداست

گلستان(پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان گلستان بیان کرد سازمان دانش‌آموزی استان گلستان با تربیت و پرورش دانش‌آموزان انقلابی ادامه‌دهنده راه دانش‌آموزان شهید است.

کد مطلب: ۱۲۸۱۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی با تربیت دانش‌آموزان انقلابی، ادامه‌دهنده راه شهداست

مریم سلطانی، مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان ضمن خیرمقدم گویی به قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی کشور، فرمانده سپاه نینوا، مدیرکل آموزش و پرورش استان گلستان و مربیان پیشتاز و گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر عنوان کرد: پیشتازان، تعدادی از دانش آموزان مدارس با هدفی مشترک هستند که برای رسیدن به این هدف والا تحت نظارت مربیان و تلاش و کوشش آنها قرار می‌گیرند. خداوند متعال را شاکریم که در بیست و سومین سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی در خدمت شما عزیزان هستیم و نقش بی بدیل شما را در پیشبرد اهداف سازمان ستایش می‌کنیم.

سلطانی افزود: این سازمان به منظور اعتلای شخصیت دینی،اخلاقی، عقلانی ،علمی و اجتماعی دانش آموزان و ایجاد زمینه مشارکت همه جانبه آنها در زمینه های فرهنگی،اجتماعی، سیاسی ،هنری و ورزشی با مقررات خاص تحت نظارت وزارت آموزش وپرورش تشکیل شد که هدف غایی آن تربیت اجتماعی دانش آموزان است. از اصلی ترین حوزه های ماموریت سازمان دانش‌آموزی می‌توان به تشکیلات دانش آموزی پیشتازان اشاره کرد که در سال ۱۳۷۲ ایجاد شد.

مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان ضمن اشاره به نقش محوری دانش آموز در فعالیت های پیشتازان بیان کرد: سیاست های تحولی مقام معظم رهبری و بیانیه گام دوم انقلاب با رویکرد مدرسه و دانش آموز محوری، مهارت محوری،نقش پذیری و استفاده از فضای مجازی با نگاه به تقویت هویت اسلامی- ایرانی دانش آموز و تحقق تمدن نوین اسلامی طراحی و تدوین شده است که در این گام دانش آموزان نقش محوری و اساسی دارند.

در پایان از همکاران و مربیان تقدیر و تشکر بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار