آیین تودیع و معارفه مدیر سازمان دانش‌آموزی استان گلستان

گلستان (پانا) - مراسم تودیع و معارفه مدیر سازمان دانش‌آموزی استان گلستان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون فرهنگی و پرورشی و باقی مسئولین استانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۹۳۸
لینک کوتاه کپی شد
آیین تودیع و معارفه مدیر سازمان دانش‌آموزی استان گلستان

سید رضا نظری، مدیرکل آموزش و‌پرورش استان گلستان ضمن سپاس از کسانی که در مراسم تودیع و معارفه حضور بهم رساندند بیان کرد: اعتقاد ما بر این است که نقش تشکل در ساختن نوجوانان بسیار مهم و اساسی است و همچنین تشکلات دانش آموزی محلی با رویکردهای جدید است. انتظار ما عمل به این موضوعات در سازمان است.

در ادامه ضمن تشکر از تلاش های بی وقفه مریم سلطانی مدیر اسبق سازمان دانش آموزی استان گلستان، حضور احسان طهماسبی را در این پست تبریک گفت.

موسی کابلی،معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و‌پرورش استان گلستان ضمن عرض خیرمقدم به مسئولان حاضر و‌ تبریک روز مادر بیان کرد: سازمان دانش آموزی تجلی بخش تشکلات دانش آموزان است. هدف اصلی این سازمان تربیت نوجوانان در زمینه های مختلف و به کار‌گرفتن آنها در تمامی حوزه ها است.

وی بیان کرد: اگر کوشا باشیم و با برنامه ریزی های دقیق جلو برویم دانش آموزان خوبی را به جامعه تحویل خواهیم داد.

کابلی در ادامه در خصوص ایثار نوجوانان در سازمان دانش آموزی اظهار کرد: شهید محمدجواد بای مثال یک جوان خوب و پرتلاش بود که در امور دانش آموزی فعالیت های چشمگیر و موثری داشت. نوجوانی که برای حفظ جان مردم خودش را سپر کرد و به درجه شهادت نائل شد.

وی بیان کرد: امید است با تلاش های دلسوزانه مسئولین آینده ای روشن برای دانش آموزان و پیشرفت های پیاپی برای سازمان دانش آموزی استان رقم بخورد.

در پایان معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گلستان ضمن تبریک به احسان طهماسبی و آرزوی توفیق روز افزون برای ایشان، از زحمات
چندین ساله مریم سلطانی، مدیریت اسبق سازمان دانش آموزی گلستان تشکر و قدردانی کرد.

مریم سلطانی،مدیر اسبق سازمان دانش آموزی استان گلستان ضمن عرض سلام و احترام به حضار جلسه اظهار کرد: در این چهار سال خدمتم در سازمان دانش آموزی یاد دادم و یاد گرفتم ،کمک کردم و کمک شدم ،یاری کردم و یاری دیدم و این معنای واقعی یک تشکیلاتی است.
وی تاکید کرد: در خصوص کسب مقام اول توسط گلستان نیز، به طور حتم همراهی و همدلی شما عزیزان باعث دریافت این رتبه شد.

سلطانی بیان کرد: امیدوارم در ادامه راه نیز این جایگاه برای استان گلستان حفظ شود و آنچه که شایسته و در شأن سازمان دانش آموزی و پیشتازان است رقم بخورد.

سلطانی در پایان افزود: ضمن تبریک به احسان طهماسبی مدیر جدید سازمان دانش آموزی و آرزوی موفقیت برای ایشان، امید است پرچم سازمان دانش آموزی را برای همیشه در کشور برافراشته نگه دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار