در نشست روسای ادارات سازمان دانش‌آموزی استان گلستان مطرح شد:

ضرورت اهمیت‌دادن به گفتمان دانش‌آموزی و برگزاری کارگاه‌های سواد رسانه‌

گلستان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان گلستان تاکید کرد اهمیت دادن به گفتمان دانش‌آموزی و برگزاری کارگاه‌های سواد رسانه‌ ضرورت دارد.

کد مطلب: ۱۳۲۱۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت اهمیت‌دادن به گفتمان دانش‌آموزی و برگزاری کارگاه‌های سواد رسانه‌

جلسه روسای ادارات دانش آموزی استان گلستان با حضور معاون پرورشی فرهنگی آموزش و پرورش استان و مدیر‌سازمان دانش آموزی استان گلستان برگزار شد.

کابلی، معاون پرورشی فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان ضمن اشاره به اهمیت فعالیت های سازمان دانش آموزی ،برگزاری اردوهای قطبی در استان را به بهترین شکل ممکن دانست.

کابلی در ادامه به اهمیت حضور خبرگزاری پانا در پوشش دهی اخبار سطح استان تاکید کرده و تقویت آن را جزو اولویت ها دانست.

در این نشست مریم سلطانی، مدیر سازمان دانش آموزی استان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های اعضا به مسئولین جدید‌الانتصاب خیرمقدم گفت.

مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان در این جلسه برنامه ها و اهداف آتی سازمان را بیان کرد و نیز انتظارات و اقداماتی که باید توسط مسئولین شهرستانها صورت بگیرد را تشریح کرد.

در ادامه مراسم،سلطانی به جذب و سازماندهی اعضا و مربیان و سازمان و همچنین به کیفی بودن فعالیت ها در مدارس در کنار جذب کمی اشاره کرد.

سلطانی از افراد حاضر در جلسه خواست تا استفاده از ظرفیت دانش آموزان را با ارائه مسئولیت به آنها و هویت بخشی در دستور‌ کار خود قرار دهند.

از دیگر موضوعاتی که سلطانی به آن اشاره کرد کنگره پروژه ۳۱۳ بود. وی این پروژه را از مهمترین برنامه ها برای شناخت هویت اسلامی و آشنایی با مفاخر و افراد ارزشمند و تمدن ساز جامعه بیان کرد و آن را راهی مثبت برای ایجاد علاقه دانش آموزان به این زمینه دانست.

سلطانی حضور خبرگزاری پانا و فعالیت های آن را ارزشمند دانسته و از آغاز برگزاری دوره های حضوری آموزش ب دانش آموز خبرنگاران در شهرستان های استان خبر داد.

اهمیت دادن به گفتمان های دانش آموزی و کرسی های آزاداندیشی‌ در مدارس، برگزاری کارگاه های سواد فضای مجازی برای مربیان و دانش آموزان، نشست مجالس دانش آموزی و مجامع در شهرستان ها، برگزاری اردوهای یک روزه تشکیلاتی و مهارتی، مانور زلزله، برگزاری شورای برنامه ریزی شهرستان ها، برنامه ها و تقویم اجرایی سازمان و همچنین اجرای آن مطابق دستورالعمل از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

در پایان این نشست مشکلات و نیازهای شهرستان ها شنیده شده و راه حل هایی برای آنها تعبیه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار