مرفاوی: باشگاه‌ها قول همکاری دادند

تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت گلایه من از تیم فجر سپاسی است که ما را تحویل نگرفتند و عکس‌العملی به درخواست‌مان نشان ندادند.

کد مطلب: ۱۳۳۸۹۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مرفاوی: باشگاه‌ها قول همکاری دادند

به گزارش ایرنا، صمد مرفاوی در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم فوتبال جوانان ایران؛ اظهار داشت: اردوی ما از امروز برای دو دیدار با اردن آغاز شد. پس از آن ممکن است برای سه دیدار دوستانه عازم ترکیه شویم که ان‌شاءالله این دیدارها قطعی شود. با مدیران باشگاه‌ها رایزنی کردیم و آنها به ما قول همکاری دادند. بنای ما بر تعامل با باشگاه‌هاست و می‌دانیم آنها هم مشکلاتی دارند. مربیان را درک می‌کنم، اما باید منافع ملی فوتبال‌مان را هم در نظر داشته باشیم. باید با قدرت در بازی‌ها حاضر شویم تا به جام جهانی صعود کنیم و موفق باشیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برنامه‌ها را از زمان سرپرستی میرشاد ماجدی به کمیته جوانان ارائه کردیم که اردوها مطابق برنامه انجام می‌شود. تنها مشکل ما، اردوهای برون مرزی است و بازیکنان باید در تورنمنت‌های مختلف شرکت کنند. نتوانستیم در تورنمنت‌ها شرکت کنیم، اما دیدارهای خارجی داشتیم. بازی با تیم زیر ۲۳ سال بلاروس که از بازیکنان ما بزرگتر بودند، خیلی خوب بود و دو دیدار با عمان داشتیم. همه بازیکنان ما توانا هستند و می‌توانند در آینده برای فوتبال ما مفید باشند. به همه این نفرات اطمینان دارم و امیدوارم با تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی بهتر صعود کنیم.

سرمربی تیم جوانان همچنین بیان داشت: ۸۰ تا ۹۰ درصد بازیکنان فعلی را از استعدادیابی‌ها انتخاب کردیم. تیم جوانان را از این نفرات تشکیل دادیم و از برخی بازیکنان از گذشته شناخت داشتیم. برخی بازیکنان تیم ملی بزرگسالان را که فیکس نبودند و اسامی آنها در تیم زیر ۲۳ بود، دعوت و ۶۰ بازیکن فوق را به ۲ گروه تقسیم کردیم. از همه این نفرات، بازیکنان فعلی را انتخاب کردیم و هر بازیکنی که شایسته باشد، به اردو دعوت می‌کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که چه پیامی به جواد نکونام، ساکت الهامی و مهدی رجب‌زاده دارد، گفت: نکونام و الهامی دوستان و همکاران ما هستند و از آنها تشکر می‌کنم که این بازیکنان را در اختیار ما گذاشتند. بازیکنان هوادار امروز به تیم اضافه می‌شوند و نکونام قول داده پس از دیدار فولاد در روز ۲۹ دی، این بازیکنان را در اختیار ما بگذارد. گلایه من از تیم فجر سپاسی است که ما را تحویل نگرفتند و عکس‌العملی به درخواست ما نشان ندادند. ان‌شاءالله آنها هم ما را درک کنند. ما هم فجری‌ها را درک می‌کنیم و می‌دانیم تیم پُرقدرتی دارند که می‌خواهند به لیگ برتر صعود کنند. با این حال یک بازیکن در فجر سپاسی داریم که می‌تواند به درد تیم ملی کشورمان بخورد و مثمرثمر باشد.

مرفاوی در پایان درباره اینکه لیگ برتر جوانان را دنبال می‌کند یا خیر اذعان داشت: بله. همکارانم را به این مسابقات فرستادم و خودم در چند تیم حاضر شدم. نمایندگان خودمان را به شهرستان‌ها فرستادم. همه بازیکنانی که در لیگ برتر جوانان هستند، در استعدادیابی بازی کردند و آنها را دیدیم. سایر بازیکنان را هم به اردوی تیم جوانان دعوت کردیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار