مرفاوی: بازی سختی بود اما چاره‌ای جز پیروزی نداشتیم

تهران (پانا) - سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران گفت ویتنام تیم خوب و سرسختی بود اما برای صعود چاره‌ای جز برتری وجود نداشت.

کد مطلب: ۱۳۵۴۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مرفاوی: بازی سختی بود اما چاره‌ای جز پیروزی نداشتیم

صمد مرفاوی در نشست خبری بعد از دیدار دو تیم جوانان ایران و ویتنام اظهار داشت: همانطور که پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی بود. ویتنام، قطر و استرالیا را شکست داده بود و ما چاره‌ای جز برد در این دیدار نداشتیم و در نهایت با یک اتحاد تیمی و انسجام موفق شدیم پیروز این میدان شویم.

وی ادامه داد: شرایط سختی در این بازی حاکم بود چراکه در صورت کسب تساوی هم باید با این مسابقات خداحافظی می‌کردیم. با تدابیری که داشتیم از فیزیکی گرفته تا مسائل فنی، تیم برتر میدان بودیم و در نهایت هم موفق شدیم ۳ بر یک پیروز شده و راهی مرحله بعد شویم.

سرمربی تیم جوانان کشورمان یادآور شد: الان صعود کرده‌ایم و فرقی نمی‌کند در مرحله بعدی به مصاف ازبکستان برویم یا عراق. ما باید کار خودمان را انجام داده و با ارائه یک بازی خوب و منطقی راهمان را ادامه دهیم.

مرفاوی در واکنش به این سئوال که بازی با ویتنام سخت‌تر بود یا استرالیا، گفت: بازی با ویتنام برای ما خیلی سخت‌تر از آن دیدار بود. برابر استرالیا مستحق باخت نبودیم و حداقل شایسته تساوی بودیم.

تیم فوتبال زیر ۲۰ سال ایران توانست با برتری برابر ویتنام به مرحله حذفی جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آسیا صعود کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار