مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

جشنواره تجارب برتر زمینه‌ساز ارتقا فعالیت‌های تربیتی در مدارس است

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت برگزاری جشنواره تجارب برتر تربیتی زمینه‌ساز بهبود و ارتقا روش‌های نو، مبتکرانه و خلاقانه در جهت بهبود و ارتقا فعالیت‌های تربیتی در مدارس است.

کد مطلب: ۱۳۳۷۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره تجارب برتر زمینه‌ساز ارتقا فعالیت‌های تربیتی در مدارس است

سید علیرضا موسوی نژاد بر استفاده از تمام ظرفیت های کمیته برگزاری یازدهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی در استان تأکید کرد و افزود: شیوه نامه «جشنواره» با هدف دستیابی به تجربه‌های تربیتی، مستندسازی اندوخته‌های تربیتی و الگوسازی تجربه‌های موفق در جهت ارتقای کیفیتِ خدمات تربیتی، مشاوره‌ای و پیشگیرانه به دانش‌آموزان، به شهرستان‌ها و مناطق، ارسال شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، مهلت ارسال آثار را پایان بهمن ماه سال جاری برشمرد و عنوان کرد: علاقه مندان به شرکت در جشنواره می توانند از امروز تا پایان مهلت تعیین شده آثار خود را به دبیرخانه شهرستان ها تحویل دهند.

نماینده وزیر آموزش و پرورش با بیان این که پس از داوری آثار راه یافته به مرحله استانی، ۱۶ اثر برتر برای رقابت در مرحله کشوری، به دبیرخانه جشنواره تجارب برتر کشور مستقر در استان زنجان، ارسال خواهد شد، اذعان کرد: این جشنواره در دو بخش تربیتی و تجربه های ماندگار، مختص همکاران پیشکسوت و بازنشسته برگزار می شود.

این مقام مسئول در آموزش و پرورش خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: بخش تربیتی شامل تمام فعالیت های مرتبط با ساحت های ششگانه، اعم از فرهنگی، هنری، اردویی، قرآن، نماز، عترت، مشاوره، مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی و فضای مجازی می شود.

به گفته موسوی نژاد، تجارب برتر تربیتی یا همان پژوهش در عمل یکی از مهم ترین و بهترین طرح‌های آموزشی و پژوهشی است که در سال‌های اخیر اجرایی شده است و امیدواریم با مشارکت فعالانه و حداکثری همکاران در جشنواره به این منظور نائل آییم.

شایان ذکر است سهمیه استان خراسان جنوبی در جشنواره یازدهم تجارب برتر تربیتی ۵۲۰ نفر اعلام شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار