مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش تشریح کرد:

جزئیات برگزاری یازدهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی

تهران (پانا) - مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی با بیان اینکه یازدهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی در سراسر کشور در حال اجرا است، جزییات آن را تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۳۴۲۳۰۵
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات برگزاری یازدهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، «امیر تجلی‌نیا» ضمن قدردانی از تلاش‌های همکاران اداره کل استان گیلان در برگزاری دهمین جشنواره، اعلام کرد: یازدهمین جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی در سال تحصیلی جاری همانند سال‌های گذشته توسط اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و طبق دستورالعمل اجرایی پایدار برگزار می‌شود. در این دوره استان زنجان به عنوان دبیرخانه اجرایی و عملیاتی جشنواره انتخاب شده و فعالیت‌های انجام شده در کمیته‌های استانی از آذر ماه همزمان با ابلاغ دستورالعمل و رهنمودهای اجرایی طبق شرح وظایف و مراحل و تقویم اجرایی مربوطه توسط دبیرخانه رصد می‌شود.

وی در ادامه گفت: برای اجرای کیفی و اثربخشی این جشنواره، دوره‌های ضمن خدمت و کارگاه‌های آموزشی و توانمندسازی برای مخاطبین جشنواره توسط کمیته‌های استانی برگزار شده و یک دوره متمرکز کشوری به زودی برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

تجلی‌نیا خاطرنشان کرد: جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی با هدف دستیابی و به‌کارگیری تجارب زیسته و اندوخته‌های تربیتی معاونین پرورشی، مربیان تربیتی، مشاوران، معلمان، مدیران مدارس و سایر کارکنان شاغل در مدارس و ادارات جهت ارتقای کیفیت خدمات تربیتی و اجرای تعلیم و تربیت تمام‌ساحتی به صورت سالانه برگزار می‌شود.

مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اضافه کرد: هر ساله تجارب منتخب به صورت یک کتاب چاپ شده و جهت ثبت، کاربست و الگوسازی تجربه‌های موفق در اختیار مخاطبین قرار داده می‌شود تا زمینه مناسبی برای ایجاد و توسعه ایده‌های خلاقانه و ابتکارات نوآورانه و آشکار ساختن ظرفیت‌های بالقوه افراد باشد.

تجلی‌نیا ابراز امیدواری کرد: با به‌کارگیری این تجارب در کنار اجرای منویات مقام معظم رهبری و ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین، تعلیم و تربیت متوازنی را برای دانش‌آموزان داشته باشیم تا بتوانیم بدین طریق دانش‌آموزان را در مسیر حیات طیبه قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار