معاون هماهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

اخلاص و پیروی از ولایت فقیه، رمز پیروزی حاج قاسم سلیمانی بود

قرچک(پانا)_ معاون هماهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وجود اخلاص با همراهی پیروی از ولایت فقیه را رمز موفقیت حاج قاسم سلیمانی، دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۵۹۵۴
لینک کوتاه کپی شد
اخلاص و پیروی از ولایت فقیه، رمز پیروزی حاج قاسم سلیمانی بود

سردار محمدرضا نقدی پس از نماز جماعت در مصلی شهرستان قرچک ، با سلام بر روح بلند شهدای مقاومت علی‌الخصوص شهید سلیمانی و ابوالمهدی المهندس اظهار کرد: امروزه کسانی اسوه و الگو شده‌اند که منزل به منزل در جستجوی شهادت بودند و خداوند آنهارا پذیرفت و چه خوش سعادتی نصیبشان شد.

وی در ادامه گفت: زمانیکه که داعش با اشغال قسمت اعظم خاک سوریه و عراق، چنان رعب و وحشتی ایجاد کرده بود که همه تحلیل‌گران‌ نظامی و سیاسی، شکست سوریه را حتمی می دانستند، شهید سلیمانی همان فرزند معنوی حضرت ابراهیم با رمز اخلاص و با پیروی از ولایت فقیه و الطاف الهی توانستند آتش غائله داعش را در مدت زمان کوتاه‌تر از تصور بانیان داعش به گلستان تبدیل کند.

سردار نقدی بیان کرد: آمریکا از کشور های چین و روسیه و ایران به عنوان رقبای خود یاد می‌کند. اما تنها برای مقابله با ایران، ۲۰۰ رسانه و شبکه های رنگارنگ دایر کرده اند که نتیجه آن تفرقه افکنی است. ایران با همه تحریم ها و دشمن تراشی، پیشرفت های شگرفی داشته است و آینده روشنی در انتظار ما است.

وی همچین گفت: شهید سلیمانی اسطوره همیشگی برای ملت های مسلمان و امت حزب‌اله و انقلابی ایران اسلامی شده است و این شهید بزرگوار نماد مقاومت در جهان است.

معاون هماهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در انتها گفت: در خصوص واقعه اخیر، همین شبکه‌های رنگارنگ، به نیروی انتظامی تهمتی دروغ زدند و خواستند تفرقه بیندازند که مردم آگاه ما ، همچنان استوار و سرحال هستند.

خبرنگار: فاطمه صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار