بابایی: آموزش و پرورش بزرگترین شبکه اطلاع‌رسانی کشور است

بوشهر(پانا) - رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش گفت بیش از ۷۰ درصد جمعیت کشور در قالب دانش‌آموز، خانواده و معلم، مخاطب مستقیم سیستم اطلاع‌رسانی دستگاه تعلیم و تربیت هستند که این ظرفیت سبب شده است تا آموزش و پرورش بزرگترین شبکه اطلاع‌رسانی کشور باشد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد
بابایی: آموزش و پرورش بزرگترین شبکه اطلاع‌رسانی کشور است

مصطفی بابایی در نشست با کارشناسان روابط عمومی ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان بوشهر اظهار کرد: بیش از ۷۰ درصد جمعیت کشور در قالب دانش‌آموز، خانواده و معلم، مخاطب مستقیم سیستم اطلاع رسانی دستگاه تعلیم و تربیت هستند که این ظرفیت سبب شده است تا آموزش و پرورش بزرگترین شبکه اطلاع رسانی کشور باشد.

وی افزود: روابط عمومی ها پیش قراولان اطلاع رسانی و روشنگری جامعه در جنگ رسانه‌ای قرن ۲۱ هستند.

بابایی تاکید کرد: کارشناسان روابط عمومی به طور مستمر افکار عمومی را رصد کنند و به مدیران انتقال دهند.

بابایی با اشاره به تدوین سند راهبردی رسانه ای آموزش و پرورش در یک سال اخیر گفت: اقناع سازی راهبرد و شبکه سازی رویکرد اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم است.

وی تصریح کرد: مدل نظام رسانه ای مبتنی بر شبکه سازی بر اساس چهار سطح درون دستگاهی، میان دستگاهی، برون دستگاهی و روابط عمومی طراحی شده است.

بابابی گفت: در مدل جدید از ظرفیت معلمان جهادی و تبیین‌گر برای شبکه سازی و جریان سازی رسانه‌ای استفاده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در دولت فعلی با تغییر راهبرد و رویکرد در اطلاع رسانی، حجم بیان فعالیت‌ها و توفیقات بیش از ۴ برابر شده است.

وی تاکید کرد: برای اینکه از تصویرسازی کاذب رسانه‌های معاند پیش‌گیری کنیم، باید با ایجاد شبکه سازی و جریان سازی رسانه‌ای، مخاطبان را با جلوه‌های کارآمد آموزش و پرورش آشنا کنیم.

بابایی عنوان کرد: برجسته سازی و تکرار در انتشار در مطالب و توفیقات، سبب تاثیرگذاری بیشتر محتوای تولیدی در بین مخاطبان می‌شود.

وی در پایان یادآور شد: در دولت سیزدهم، خبرگزاری پانا به عنوان یکی از ظرفیت‌های مهم رسانه ای آموزش و پرورش، تقویت می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار