ارزیابی روابط عمومی‌های آموزش و پرورش استان بوشهر

بوشهر(پانا) - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت ارزیابی شش ماهه اول سال جاری از حوزه‌های روابط عمومی شهرستان‌ها و مناطق استان صورت گرفت و به ترتیب شهرستان‌های دشتی و دشتستان مشترکاً اول شدند و رتبه‌های دوم تا پنجم به ترتیب به منطقه شبانکاره، شهرستان تنگستان، شهرستان کنگان و منطقه آبپخش تعلق گرفت.

کد مطلب: ۱۴۲۱۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
ارزیابی روابط عمومی‌های آموزش و پرورش استان بوشهر

عبدالله گنخکی با بیان اینکه روابط عمومی چشم بینا و زبان گویای هر سازمان است تاکید کرد: روابط عمومی‌ها در راستای جهاد تبیین و اطلاع رسانی هوشمندانه نقش محوری دارند.

وی گفت: حوزه روابط عمومی شهرستان‌ها و مناطق در بخش های بروزرسانی اخبار پورتال، انتشار اخبار در شبکه شاد و سایر سکوها، تعداد مخاطبین گروه‌ها و کانال‌ها، میزان تحقق و دیده شدن خبرهای منتشر شده مورد ارزیابی قرار گرفتند.

گنخکی ضمن بیان اینکه جایگاه کارشناس روابط عمومی در هر شهرستان و مناطق رابطه مستقیمی با نگاه و رویکرد مدیر و رئیس اداره دارد، اظهار کرد: ما در ارزیابی مرحله بعد که در اسفند ماه صورت می‌گیرد بخش‌ها و آیتم‌های دیگری نیز به ارزیابی روابط عمومی‌ها اضافه خواهیم کرد.

ایشان گفت: حضور کارشناس روابط عمومی در جلسات شورای معاونین، تولیدات رسانه ای فاخر، فنی و اثربخش، تولید محتوای امیدآفرین، و ترسیم چشم انداز مثبت با جلوه های ویژه معلمی و دانش آموزی، پخش اخبار آموزش و پرورش شهرستان/منطقه در رسانه ملی (صدا و سیما)‌، برگزاری نشست خبری مدیر و رئیس شهرستان و منطقه از موضوعات ارزیابی آینده، خواهد بود.

خبرنگار: امیر محمد ایزدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار