با حضور رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی صورت گرفت؛

افتتاح استودیوی شهدای فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر

تهران (پانا) -استودیوی تولید محتوای شهدای فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر با حضور رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش وزارت آموزش و پرورش افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح استودیوی شهدای فرهنگی آموزش و پرورش استان بوشهر

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، این استودیو در زیر بنای۳۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر۱۰ میلیارد ریال و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس و اداره فناوری اطلاعات اداره کل آموزش و پرورش استان تجهیز شده است.

اردوهای راهیان پیشرفت، فرصت آشنایی دانش‌آموزان با دستاوردهای نظام است

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی در این آیین گفت: اردوهای راهیان پیشرفت فرصت و گام مهم در راستای آشنایی دانش آموزان با دستاوردها و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مصطفی بابایی افزود: براساس تاکید رئیس جمهور، تلاش شده در قالب اردوهای راهیان پیشرفت، دانش آموزان با حضور در قطب‌های علمی، صنعتی، دانش بنیان و فناور، دستاوردهای نظام را از نزدیک درک کنند.

وی با اشاره به آغاز اردوهای راهیان پیشرفت دانش آموزان در تعدادی از استان‌های کشور اظهار کرد: این اردوها مدل جدیدی برای تقویت هویت و احساس تعلق ملی، افزایش انسجام اجتماعی، آشنایی و آگاهی دانش آموزان با دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است و به صورت جدی مورد توجه مسئولان قرار دارد.

بابایی اظهار کرد: آموزش و پرورش با داشتن ۱۶ میلیون دانش آموز، ۲ میلیون معلم شاغل و بازنشسته، ۳۰۰ هزار معلم شاغل در بخش غیردولتی و پیش دبستانی، یک جامعه ۵۰ میلیون نفری از مخاطبان را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: راهبرد اصلی و محوری در مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی اقناع سازی است، لذا تلاش می‌شود به عنوان یک مرکز روابط عمومی پیشرو و دیجیتال با استفاده از فناوری‌های روز به سمت اقناع افکار عمومی حرکت کنیم و با این راهبرد اساسی در قالب بزرگترین شبکه اطلاع رسانی کشور به نیازهای معلمان، دانش آموز و والدین پاسخ داده شود.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی گفت: در این مدت برای تقویت این شبکه به ۱۱ استان کشور سفر کرده و معتقد هستیم که این بزرگترین شبکه اطلاع رسانی کشور که به صورت جزیره ای عمل می‌کرد و امروز با تبدیل به یک شبکه و زنجیره به عنوان یکی از موثرترین شبکه‌های اطلاع رسانی کشور به صورت سریع و دقیق عمل کند.

وی با اشاره به فعالیت استودیو شهدای فرهنگی بوشهر اظهار کرد: در عصر ارتباطات و دیجیتال وجود چنین امکاناتاتی برای ارائه محتوای با کیفیت و مناسب جزء ملزومات کار اطلاع رسانی است و با تدبیر و هم افزایی خوبی که میان ارکان آموزش و پرورش در استان اتفاق افتاده این امکان به بهترین نحو در استان بوشهر به وجود آمده است. وجود امکانی مانند استودیوی آموزش در استان بوشهر باعث می‌شود آموزش‌های با کیفت بیشتر و اطلاع رسانی بهتر به دانش آموزان ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار