همزمان با سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی صورت گرفت

دیدار معاون وزیر آموزش و پرورش با خانواده 6 شهید دفاع مقدس در قم

قم (پانا) - معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی همزمان با سالگرد تشکیل نهضت، با خانواده‌های 6 شهید دوران هشت سال دفاع مقدس دیدار و از مقام شهدا تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۳۳۳۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
دیدار معاون وزیر آموزش و پرورش با خانواده 6 شهید دفاع مقدس در قم

علیرضا عبدی، معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی، همزمان با هفته سوادآموزی و سالروز صدور فرمان تشکیل نهضت به فرمان امام خمینی با تعدادی از خانواده های معظم شهدا در قم دیدار کرد.

وی در این دیدارها، یاد و خاطره 179 شهید نهضت سوادآموزی در کشور را گرامی داشت و جلوس در محضر شهدا و دیدار با خانواده های معظم شهیدان والامقام را موجب عزم بیشتر در معرفی و انتقال پیام عاشورایی خون شهدا و پیمودن راه نورانی آنان دانست و نیز بر مطالعه سبک زندگی و وصایای شهیدان و پرداختن به موضوع جهاد تبیین در مورد اهداف و آرمان های شهدا برای نسل جدید تاکید کرد.

حجت الاسلام محمدرضا قاسمی نیا، معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش قم نیز در دیدارهای فوق، فرمان تشکیل نهضت سوادآموزی توسط حضرت امام(ره) در هفتم دی‌ماه سال 1358 و زمانی که ایشان در قم حضور داشتند را از افتخارات نهضت برشمرد و افزود: نام 5 شهید والامقام در مجموعه سوادآموزی قم می درخشد و دیدار با خانواده های معظم شهیدان، در واقع تجلیل و قدرشناسی از ایثار شهدا و خانواده های آنان است.

در دیدار معاون وزیر آموزش و پرورش با خانواده های معظم شهیدان شعبانعلی خانوردی، ابوالفضل خالدار، احمد جمالی زاده بهاءآبادی، حبیب کاظمی فرج، کریم پیازآبادی و احمد علیخانی، تعدادی از مسئولان ستادی و استانی سوادآموزی نیز حضور داشتند و تابلوفرش منقش به تصویر شهید که توسط کنگره ملی شهدای قم آماده شده، همراه با هدایایی از سوی نهضت سوادآموزی، به خانواده های شهدا تقدیم شد.

از اول تا هفتم دی‌ماه به نام هفته سوادآموزی نام‌گذاری شده است.

خبرنگار: ابوالفضل بمانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار