مدیر سازمان دانش‌آموزی استان لرستان:

مهارت‌آموزی انفرادی و در انزوا هیچ کمکی به رشد اجتماعی دانش‌آموز نمی‌کند

خرم آباد (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان لرستان تاکید کرد مهارت‌آموزی انفرادی در انزوا هیچ کمکی به رشد اجتماعی دانش‌آموز نمی‌کند.

کد مطلب: ۱۳۳۲۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مهارت‌آموزی انفرادی  و در انزوا هیچ کمکی به رشد اجتماعی دانش‌آموز نمی‌کند

محسن امیری خواه در حاشیه کارگاه توانمندسازی مربیان سازمان دانش‌آموزی شهرستان دلفان با اشاره به ظرفیت‌های آموزشی تربیتی سازمان دانش‌آموزی عنوان کرد: چنانچه مهارت‌آموزی دانش‌آموزان در قالب فعالیت گروهی صورت بگیرد علاوه بر اینکه کیفیت یادگیری بهتر خواهد شد موجبات رشد اجتماعی دانش‌آموز برای جامعه آینده نیز فراهم خواهد شد.

امیری خواه افزود: تشکل‌های پیشتازان، مجلس، شورای دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا در جهت تقویت مهارت اجتماعی دانش‌آموزان است.

وی گفت: تشکیلات پیشتازان عمود و ستون تشکیلات سازمان دانش‌آموزی است و این تشکیلات چه در فعالیت‌های فرهنگی چه در فعالیت‌های امدادرسانی و اجتماعی همیشه پیشگام است.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان لرستان اظهار کرد: دانش‌آموز عضو سازمان دانش آموزی یاد می‌گیرد که در مواجه با بحران‌ها و حوادث غیرمترقبه بی‌تفاوت نباشد و به‌واسطه آموزش‌هایی که در قالب گروه دیده و رشد اجتماعی که کسب کرده بسیار سریع وارد عمل می‌شود.

محسن امیری خواه گفت: در اردوهای دانش‌آموزی، دانش‌آموزان در همه ابعاد عبادی، اجتماعی و فرهنگی و فناورانه رشد پیدا می‌کنند.

امیری خواه در ادامه گفت: در شرایط سخت و با کمترین امکانات در دل طبیعت دانش‌آموز یاد می‌گیرد چگونه چادر برپا کرده و جهت‌یابی کند و تنها جایی که در آموزش‌وپرورش تمام این فرصت‌های یادگیری را برای دانش‌آموز فراهم می‌کند سازمان دانش‌آموزی است.

وی در ادامه عنوان کرد: دو راهبرد خبرگزاری پانا، تهیه و آموزش خبر در امر تربیت دانش‌آموزان خبرنگار است.

امیری خواه اظهار کرد: تشکل مجلس دانش‌آموزی و شورای دانش‌آموزی در دو محور مشورتی و صنفی و محور دوم تربیت دانش‌آموز در جهت یادگیری است که چگونه در جلسه حضور یابد، مکاتبه کند و آداب گفت‌وگو و صحبت در جمع را می‌آموزد.

لازم به ذکر است کارگاه توانمندسازی مدیران، معاونان و مربیان تشکیلات پیشتازان سازمان دانش‌آموزی در سالن همایش‌های کانون فرهنگی تربیتی پیام نورآباد شهرستان دلفان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار