هادی زمانی‌نژاد در آیین تجلیل از برگزیدگان چهلمین دوره مسابقات قرآنی:

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز به عمیق شدن باورهای دینی و معنوی دانش‌آموزان کمک می‌کند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 با بیان اینکه یکی از زمینه‌های شکوفایی استعدادهای دینی و مذهبی دانش‌آموزان مسابقات قرآن، عترت و نماز است، برگزاری این مسابقات را در بروز احساسات معنوی و انس گرفتن با قرآن و دین اسلام و عمیق شدن باورهای دینی و معنوی دانش‌آموزان موثر و مفید دانست.

کد مطلب: ۱۳۳۲۷۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز به عمیق شدن باورهای دینی و معنوی دانش‌آموزان کمک می‌کند

مراسم تجلیل از برگزیدگان استانی چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان و فرهنگیان و منتخبین کشوری مسابقات درس هایی از قرآن مدارس آموزش و پرورش منطقه 4 با حضور هادی زمانی نژاد مدیر آموزش و پرورش، علی گلشن معاون پرورشی و تربیت بدنی و سردار رضایی، فرمانده بسیج منطقه وکارشناس مسئول و کارشناس فرهنگ نماز،قران و عترت درآستان مبارک امام زادگان پنج تن لویزان برگزار شد.

زمانی نژاد در این مراسم با بیان اینکه یکی از زمینه های شکوفایی استعدادهای دینی و مذهبی دانش آموزان مسابقات قرآن، عترت و نماز است تصریح کرد: این مسابقات می تواند احساسات معنوی دانش آموزان را پرورش دهد و باعث انس آن ها با قرآن و دین اسلام شود و به عمیق شدن باورهای دینی و معنوی دانش آموزان کمک می کند و همه ابعاد زندگی آن ها را تحت تاثیر قرار دهد.

وی گفت: در آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین، به تربیت ساحت های اعتقادی، اخلاقی و عبادی دانش آموزان تاکید شده است و می بایست زمینه‌سازی جهت انس بیشتر دانش آموزان و فرهنگیان با قرآن و عترت و نماز بیش از پیش صورت پذیرد، چرا که توجه به این مقوله سبب تربیت نسلی معتقد و متدین و انقلابی برای آینده کشور می‌شود.

علی گلشن، معاون پرورشی و تربیت بدنی نیز ضمن خیر مقدم به برگزیدگان این مسابقات گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز همانند جریان آب زلال و شفاف است که از مدرسه آغاز می‌شود و در سطح منطقه، استان و کشور جاری و موجب سرسبزی و طراوت مدرسه و جامعه می‌شود دانش آموزانی که به سمت این مسابقات می‌آیند در درجه اول به سمت سالم‌سازی خود پیش می‌روند و این امر موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی و استحکام شخصیت دینی و اخلاقی آنها می‌شود.

لازم به ذکر است هر ساله این مسابقات در سطح منطقه با استقبال بی نظیر دانش آموزان و فرهنگیان معزز اجرا می شود و نفرات برتر به مسابقات استان و کشور راه می یابند.

در پایان این مراسم از نفرات برتر تجلیل شد و طی مراسم معنوی با شهدای به خاک سپرده شده در گلزار شهدای امامزادگان پنج تن تجدید میثاق شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار