مدیر آموزش و پرورش منطقه ۴:

راهبران طرح همسو برای تحقق سند تحول بنیادین نقش موثری دارند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه 4 با بیان اینکه بر اساس اصل همسویی می‌بایست موضوعات مربوط به مدارس مرتفع شود، نقش معاونین و کارشناس مسئولان حوزه‌های مختلف اداری را به عنوان راهبر تخصصی طرح همسو در ارائه راهکارهای قابل اجرا موثر و مفید برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۳۲۲۴۱
لینک کوتاه کپی شد
راهبران طرح همسو برای تحقق سند تحول بنیادین نقش موثری دارند

نشست هم اندیشی پیرامون اجرای طرح همسو با حضور هادی زمانی نژاد؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه4، شورای معاونین و کارشناس مسئولان حوزه های مختلف در دفتر ریاست این اداره برگزار شد.

هادی زمانی نژاد ضمن اشاره به اهداف طرح هم‌سو اظهار کرد: کلید واژه همسویی از واژه های مفهومی و مهم در سند تحول بنیادین است. در اجرای این طرح در نظر داریم با استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود در چارچوب ایده های خلاقانه و بر اساس اصل همسویی چالش ها و مشکلات مدارس مرتفع شود و در این بین معاونین و کارشناس مسئولان حوزه های مختلف به عنوان راهبر تخصصی طرح همسو می‌توانند ضمن برنامه ریزی موثر و مفید، همکاری و همدلی، هم افزایی بیشتر و هم جانبه ای در تحقق هدف اصلی سند تحول بنیادین با یکدیگر داشته باشند.

در این جلسه دیبا سعیدی نیا؛ دبیر طرح همسو گفت: هم افزایی هوشمندانه باهمفکری، همکاری، همدلی، همپوشانی، تلاشی عالمانه در فضایی صادقانه در جهت رشد و بالندگی، ایجاد فرصت های آموزشی و تربیتی، هوشمندانه با ایفای نقش موثر در جهت تحقق هدف گذاری ها اتفاق می افتد و برای تحقق آرمان های منطقه ای می بایست همه با هم با خلق فرصت های نوآورانه، تحول آفرین، همراه با نشاط علمی و امید آفرینی، گام برداشته و با بهره گیری از تمام ظرفیت ها، موقعیت ها و مشارکت آگاهانه، تبادل دانش و اطلاعات در جهت خیزش و جهش علمی، ارائه راه حل های نو برای رسیدن به وضعیت مطلوب و مورد انتظار قدم برمی داریم.

لازم به ذکر است طرح همسو با بهره گیری از سند تحول بنیادین، در راستای توسعه ارتباطات علمی، آموزشی، فرهنگی و عمرانی در مدارس، با استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در مدارس و با هدف رفع چالش ها و همچنین در راستای اجرایی نمودن سند تحول بنیادین به صورت مشارکت دو یا چند مدرسه اجرا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار