رئیس قوه قضاییه:

باید هر کس به اندازه توان خود در جهاد تبیین «رسانه» باشد

زنجان (پانا) - رئیس قوه قضاییه گفت همه به تاسی از حضرت زهرا(س) در جهاد تبیین وظیفه دارند به اندازه توان خود و با شیوه‌های صحیح رسانه باشند.

کد مطلب: ۱۳۳۱۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
باید هر کس به اندازه توان خود در جهاد تبیین «رسانه» باشد

حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در دیدار با اقشار مختلف مردم که در حسینیه اعظم زنجان برگزار شد، اظهار کرد: حسینیه اعظم زنجان به‌عنوان یک نماد برای شعور، اظهار محبت و مودت به اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، اعلام موضع نسبت به حق و همچنین اعلام موضع نسبت به ظلم و ستم شده است.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) فرمودند بابت ۲۳ سال تلاش برای نجات بشریت از تاریکی به نور خداوند هیچ پاداشی نمی‌خواهم، مگر اینکه امت نسبت به اقربای من مودت داشته باشند، خاطرنشان کرد: منافق و نفوذی امروز هم وجود دارد و سوره و سایه‌های مربوط به منافقان مربوط به آن زمان نبود.

وی افزود: منافقان آن زمان هم با حجاب و ارزش‌های قرآنی مخالفت می‌کردند و با تبلیغات گسترده برای انحراف و اهانت به ارزش‌های دینی تلاش می‌کردند.

حجت‌الاسلام اژه‌ای با بیان اینکه حضرت زهرا(س) خیر کثیر هستند، افزود: منافقین یعنی کسانی که منافع آن‌ها به خاطر اسلام به خیر افتاده بود، دست در دست هم حق را تحریف می‌کردند اما حضرت زهرا(س) یک‌تنه به پا خاست و وارد میدان شد و عهده‌دار جهاد تبیین شد.

رئیس قوه قضاییه ادامه داد: حضرت زهرا(س) یک‌تنه قیام کرد و با هر فرصتی که پیدا می‌کرد، شروع به جهاد تبیین کرده و مظلومیت حق و ولایت را اعلام می‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه هر کدام از ما امروز باید یک رسانه باشیم، گفت: قطعا امروز رسانه یکی از مهمترین ابزار دشمن است، اما همه جبهه باطل امروز در مقابل جبهه حق یعنی اصل نظام جمهوری اسلامی قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف وظایفی دارند اما وظیفه امروز همه ما این است که با تاسی از حضرت زهرا(س) هر کدام از ما به هر مقدار و شیوه صحیحی که می‌توانیم تبیین کنیم.

حجت‌الاسلام اژه‌ای خاطرنشان کرد: گاهی هم داشته‌های خود را بیان نمی‌کنیم و هم پمپاژ دشمن را تکرار می‌کنیم اما نباید غفلت کنیم که امروز همه جنود شیطانِ جنّی و انسی با تمام قوا برای غرق واقعیت به میدان آمده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار