امام جمعه شهرستان قرچک:

دانشجویان همواره ثابت کرده‌اند که رسیدن به حقیقت هدف اصلی آنها است

قرچک (پانا) - امام جمعه شهرستان قرچک، حضور دانشجویان را در جامعه ضروری و عامل پیشرفت دانست و گفت دانشجویان همواره ثابت کرده‌اند که رسیدن به حقیقت هدف اصلی آنها است.

کد مطلب: ۱۳۲۹۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
دانشجویان همواره ثابت کرده‌اند که رسیدن به حقیقت هدف اصلی آنها است

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیلی ضمن تسلیت ایام فاطمیه و تشکر از همت مسئولین در مراسم تقدیر از کارآفرینان دانشگاه پیام نور شهرستان قرچک، گفت: آنچه دانشجو در طول تاریخ به دنیا ثابت کرده است داشتن هدفی برای رسیدن، کشف کردن و یافتن حقیقت بوده است.

اسماعیلی با اشاره به صحبت مقام معظم رهبری در خصوص توقع ایشان از دانشجو گفت: همان طور که رهبر معظم می فرماید: دانشجو یک روشنفکر تمام عیار مسلمان است؛ دانشجو باید آگاهانه و با دقت برخورد کند و دانشجوی با بصیرت بسته های تلقینی غرب را نمی‌پذیرد.

وی همچنین گفت: اگر امروز ما ضعف‌هایی در بعضی از امور داریم، مشکل از اندیشه اسلامی و انقلاب نیست بلکه مشکل از بعضی انسان های هستند که روی کار آمده اند و به تفکر اسلامی عمل نمی‌کنند، چرا که تفکر اسلامی در همه حال جوابگوی مسائل است. این دانشجوها هستند که ما را از عقب ماندگی چندصدساله نجات داده اند و با جهاد علمی و بینش اسلامی دشمن را ناکام کرده اند.

امام جمعه شهرستان قرچک در انتها در خصوص اتفاقات اخیر گفت: هدف اصلی مردم رسیدن به کمال بوده است و بعضی دیگر با این اتفاقات سعی دارند ما را از این هدف دور کنند، ولی آگاه باشید که هدف مردم فضیلت است نه آسیب رساندن به اموال عمومی و این دانشجویان هستند که می‌توانند مردم را به آگاهی درست برسانند.

خبرنگار: فاطمه صالح پور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار