رئیس اداره استثنایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

واحدهای آموزشی، محلی امن برای دانش‌آموزان توانا و خانواده‌های آنان است

اسلامشهر (پانا) - رئیس اداره استثنایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، گفت برگزاری روز جهانی افراد توانا تلنگری به همگان است که تلاش شود در جامعه افراد توانا در کنار دیگران زندگی مناسبی داشته باشند، چرا که واحدهای آموزشی نیز محل امنی برای دانش‌آموران توانا و خانواده‌های آنان است.

کد مطلب: ۱۳۲۹۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
واحدهای آموزشی، محلی امن برای دانش‌آموزان توانا و خانواده‌های آنان است

مرتضی علیخانی، رئیس اداره استثنایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در جریان برگزاری نخستین همایش معلمان متخصص، مادران توانمند ویژه واحدهای آموزشی استثنایی آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با اشاره به اینکه ضرورت دارد، نگاه مسئولان به جامعه افراد توانا مناسب‌سازی شود، اظهار کرد: شعار امسال معاون وزیر آموزش و پرورش، عدالت آموزشی و تربیتی و نگاه خاص با توجه به تفاوت‌های فردی دانش‌آموزان استثنایی است، اما هنوز تکلیف ارائه خدمات به دانش‌آموزان توانا مشخص نیست.

وی در ادامه بیان کرد: واحدهای آموزشی محل امن برای دانش‌آموران توانا و خانواده‌های آنان است و برگزاری روز جهانی افراد توانا تلنگری به همگان است که تلاش کنیم جامعه‌ای داشته باشیم و در آن افراد توانا در کنار دیگران زندگی مناسب داشته باشند.

در ادامه این مراسم اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی تصریح کرد: معلمان واحدهای آموزشی افراد توانا هم‌تراز با پرستارانی هست که از روح و جان خود برای بهبود درد جامعه مایه می‌گذراند.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه تولیدات دانش‌آموزان توانا در کنار همایش ابراز امیدواری کرد: با پیگیری مسئولان و فرمانداری اسلامشهر، طرح‌های حمایتی ویژه از جمله امکان برگزاری بازار جهت عرضه تولیدات دانش‌آموزان توانا به عموم شهروندان فراهم شود.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار