مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر:

انجمن اولیا و مربیان، فصل مشترک ارتباط خانواده و مدرسه است

اسلامشهر (پانا) - مدیرآموزش و پرورش شهرستان اسلامشه، انجمن اولیا و مربیان را به عنوان اتاق فکر مدارس در جهت کمک به حل مسائل تربیتی دانش‌آموزان خواند و بر نقش بسزای آن در واحدهای آموزشی و ایجاد فصل مشترک در ارتباط بین خانواده و مدرسه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۹۵۰
لینک کوتاه کپی شد
انجمن اولیا و مربیان، فصل مشترک ارتباط خانواده و مدرسه است

اکبر قنبری، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در جریان برگزاری انتخابات شورای انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش اسلامشهر که در سالن اجتماعات اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: آموزش و پرورش در ایام کرونا توانست جایگاه خوبی را ارائه دهد و با حمایت خوب والدین از فرزندان خود در زمینه ادامه تحصیل، تهدیدها به فرصت تبدیل شد.

وی در رابطه با ضرورت توجه به اهمیت نهاد مردمی انجمن اولیاء و مربیان در واحدهای آموزشی بیان کرد: قالب تفکر این است که فقط انجمن اولیاء و مربیان نقش دریافت کننده کمک‌های مالی را دارد؛ اما موضوع اصلی فعالیت انجمن اولیاء و مربیان، مشارکت در زمینه ابعاد تربیتی و پرورشی مدارس، به عنوان مکمل آموزش و پرورش است‌.

قنبری تصریح کرد: انجمن اولیاء و مربیان به عنوان اتاق فکر مدارس در جهت کمک به حل مسائل تربیتی دانش‌آموزان در واحدهای آموزشی و فصل مشترک ارتباط خانواده و مدرسه از نقش بسزایی برخوردار است و در این راستا توسعه انجمن اولیاء و مربیان با اجرای کار ویژه‌ها و بررسی موضوعات اصلی از ضروریات است.

در ادامه این برنامه پس از معرفی کاندیداهای انتخابات شورای مرکزی انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش، شورای حاضرین با انداختن رأی در صندوق، نمایندگان خود را انتخاب کردند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار