سخنگوی قوه قضاییه در گفت‌وگو با پانا:

دانش‌آموزان کمترین حضور را در اغتشاشات اخیر داشتند

با بسترهای مذهبی و مکتبی که در مدارس وجود دارد مطمئن باشید ضریب خطا خیلی کم خواهد بود

تهران (پانا) - سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه دانش‌آموزان کمترین حضور را در اغتشاشات اخیر داشتند، گفت با بسترهای مذهبی و مکتبی که در مدارس وجود دارد مطمئن باشید ضریب خطا خیلی کم خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۲۹۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان کمترین حضور را در اغتشاشات اخیر داشتند

مسعود ستایشی همزمان با روز دانشجو در گفت‌وگو با پانا با اشاره به اینکه دانش‌آموزان، دانشجویانِ آینده و آینده‌سازان کشور هستند، اظهار کرد: «اینها فرزندان ما هستند و مطمئن باشید حاکمیت، یکایک این فرزندان را ذریه خود می‌داند و آنها را دوست می‌دارد. من نیز بارها در عرایضم به عنوان یک پدر صاحب فرزند، خطاب به فرزندان ملت گفته‌ام که دقت کنید تا گرفتار هیجانات، اغوا و تشویش رسانه‌های بیگانه و همچنین گرفتار کسانی که افراد را برای انجام یا ارتکاب جرم و افعال خلاف قانون تحریک و هدایت می‌کنند، نشده و خود را به دام آشوبگران نیاندازید. باید به فرزندان دقت و توجه داد که از رفتن به محیط‌هایی که خدای ناکرده در آنجا بیم ارتکاب جرم یا افعال خلاف قانون وجود داشته باشد پرهیز کنند چراکه تروریست‌هایی که در کمین ملت و فرزندان آنان هستند به دنبال افزایش دامنه خشونت علیه ملت ایران هستند.»

سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: «من مطمئن هستم و اعتقاد دارم که فرزندان عزیز ما که در خانواده‌های خوب بزرگ شده‌، رشد پیدا کرده‌ و تربیت شده‌اند، از این قضایا دور هستند و سعی‌شان بر این است که وارد این وادی‌ها و گرفتاری‌ها نشوند. همانطور که در اغتشاشات اخیر نیز کمترین موارد مربوط به دانش‌آموزان بود.»

نقش مربیان پرورشی و تربیتی در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان

وی با اشاره به تکالیف آموزش‌وپرورش نیز گفت: «آموزش‌وپرورش باید تکلیف خود را انجام دهد. اعتقاد من به عنوان یک معلم این است که معاونت‌های پرورشی و مربیان تربیتی باید در مدارس احیا شوند زیرا اگر این اتفاق صورت بگیرد، می‌تواند اثر خوبی در مجموعه‌های آموزشی داشته و در مسایل تربیتی و تعلیم و تربیت فرزندان در خارج از محیط‌ خانه نیز کمک‌کننده باشد.»

ستایشی با تاکید بر اینکه تربیت در محیط آموزشی باید مکمل تربیت در محیط خانواده باشد، گفت: «با بسترهای مذهبی و مکتبی که در مدارس وجود دارد مطمئن باشید ضریب خطا خیلی کم خواهد بود اما هر کسی باید تکلیف خود را انجام دهد. والدین نسبت به فرزندان تکلیف دارند و باید تکالیف خود را به احسن وجه انجام دهند چنانکه براساس آنچه شارع مقدس و قانون مشخص کرده و اخلاق حکم می‌کند، باید عمل شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار