در هشت ماهه سال جاری انجام شد؛

آغاز همکاری بیش از 8 هزار نیکوکار تهرانی در طرح اکرام ایتام و محسنین

تهران (پانا) - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران، گفت 8 هزار و 494 نیکوکار در هشت ماهه سال جاری به جمع حامیان فرزندان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین پیوستند.

کد مطلب: ۱۳۲۹۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز همکاری بیش از 8 هزار نیکوکار تهرانی در طرح اکرام ایتام و محسنین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد،محمد دهرویه با بیان اینکه هم اکنون 84 هزار و 664 حامی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین در سراسر استان فعال هستند، افزود: در هشت ماهه امسال 8 هزار و 494 نیکوکار جدید نیز به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین پیوسته اند.

وی با بیان اینکه حامیان در هشت ماهه امسال بالغ بر 223 میلیارد و 422 میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به فرزندان معنوی خود کمک کرده اند، گفت: این میزان کمک حامیان به فرزندان معنوی خود نسبت به همین مدت زمان در سال گذشته 82 درصد رشد داشته است.

دهرویه،تصریح کرد: 49 میلیارد و 452 میلیون تومان از این مبلغ از طریق مراکز نیکوکاری جذب و به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تهران با اعلام روش های عضویت مردم نیکوکار در طرح اکرام ایتام و محسنین،گفت: مردم نیکوکار علاوه بر حضور در ادارات کمیته امداد نزدیک محل زندگی خود و پایگاه هایی که در مناسبت های مختلف برپا می شود، می توانند برای پیوستن به طرح اکرام ایتام و محسنین عدد یک را به سرشماره 30007639 ارسال و یا به پایگاه اینترنتی emdad.ekram.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار