در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

پیش‌بینی چمران از برد تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا

تهران (پانا) - رئیس شورای شهر تهران ضمن اشاره به پیش‌بینی خود از مسابقه دو تیم ایران و آمریکا گفت پیش‌بینی من این است که تیم ملی فوتبال ایران ۲ بر ۱ پیروز بازی امشب خواهد بود.

کد مطلب: ۱۳۲۷۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد
پیش‌بینی چمران از برد تیم ملی فوتبال ایران مقابل آمریکا

مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و دهمین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا مدیریت شهری برنامه‌ای برای تشویق تیم ملی فوتبال در صورت پیروزی بر آمریکا و صعود به دور دوم مسابقات را دارد یا خیر گفت: مشورت‌هایی شده تا جایزه‌ای درخور درصورت برد تیم ملی ایران به فوتبالیست‌ها داده شود.

وی ادامه داد: اگر تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم فوتبال آمریکا برنده شوند و مرحله بعد برود جایزه‌ای از سوی مدیریت شهری به آنها اعطا خواهد شد.

چمران ضمن اشاره به پیش بینی خود از مسابقه دو تیم ایران و آمریکا گفت: پیش بینی من این است که تیم ملی فوتبال ایران ۲ بر ۱ پیروز بازی امشب خواهد بود.

همچنین عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود خبر از اعطای جایزه ویژه به اعضای تیم ملی فوتبال داد و نوشت: «‏شهردار تهران فارغ از هر نتیجه‌ای، هدیه ویژه‌ای را به پاس تلاش بازیکنان و کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان در نظر گرفته است. این هدیه پس از بازی امشب برابر آمریکا اعلام خواهد شد. شورا و شهرداری تهران در کنار هموطنان برای پیروزی بچه‌های ‎تیم ملی دعا می‌کنند.»

لطف‌الله فروزنده معاون مالی شهرداری تهران نیز در حاشیه برگزاری یکصدودهمین جلسه شورای شهر تهران با اعلام خبری مبنی بر خانه‌دار شدن خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران می‌توانند در قالب جهاد مسکن که از سوی شهرداری تهران آغاز شده است صاحب خانه شوند.

وی در این باره توضیح داد: خبرنگاران می‌توانند تشکلی را تشکیل بدهند و موضوع را از طریق وزارت ارشاد پیگیری و با تامین زمین، شهرداری تهران با ارائه تسهیلات به آنها کمک لازم برای خانه‌دار شدن آنها می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار