رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی در نشست شورای اطلاع‌رسانی دولت در استان ایلام خبر داد؛

آموزش مهارت‌های خبرنگاری به ۶۰ هزار دانش‌آموز

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش در نشست شورای اطلاع رسانی دولت در استان ایلام از آموزش مهارت‌های خبرنگاری به ۶۰ هزار دانش آموز خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۷۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مهارت‌های خبرنگاری به ۶۰ هزار دانش‌آموز

مصطفی بابایی با اشاره به گستردگی نظام تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش گفت: آموزش‎‌هایی که به دانش‌آموزان داده می‌شود باید متناسب با نیازهای روز و آینده جامعه باشد، لذا ضرورت دارد تا این آموزش‌‎ها به صورت دوره‌ای مورد نقد و تجدید نظر قرار گیرد و به‌روزآوری شود.

وی با تأکید بر فعال کردن همه ظرفیت‎‌ها در حوزه اطلاع‌رسانی اظهار کرد: آموزش و پرورش از بزرگترین شبکه اطلاع‌رسانی برخوردار است و این ظرفیت در راستای «جهاد تبیین» پویا و فعال می‎شود‌.

بابایی با تأکید بر افزایش سواد رسانه‎‌ای در بین دانش‌آموزان افزود: آموزش و پرورش به دنبال تشکیل شبکه‌سازی اطلاع‌رسانی در کل کشور است و راهبرد محوری در این مسیر اقناع‌سازی افکار عمومی است که در این راستا امسال ۶۰ هزار دانش‌آموز مهارت خبرنگاری را فراگرفتند.

در ادامه این نشست، محمد سبحان حسنی معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام در این نشست اظهار داشت: با توجه به هجمه‎‌های دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش برای کمرنگ کردن دستاوردها، ضرورت اطلاع رسانی به موقع از ضروریات و نیازهای اساسی امروز جامعه است.

وی بر تبیین دستاوردهای نظام انقلاب اسلامی ایران در مدارس تاکید کرد و گفت: آشنایی دانش آموزان با ابعاد مختلف این دستاوردها، از مهم‌ترین اولویت‌ها است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام خواستار تقویت شورای اطلاع رسانی در دستگاه‎های اجرایی شد و افزود: امید است با اطلاع رسانی صحیح و تحول در این حوزه شاهد ارتقای سطح آگاهی بخشی در حوزه آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار