فرمانداراسلامشهر‌:

ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین در راستای احداث کتابخانه‌های عمومی جدید

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهردر نشست هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار گفت فعالیت 13 کتابخانه عمومی در شهرستان اسلامشهر کافی نیست و می‌بایست از ظرفیت خیرین و افراد علاقه‌مند به حوزه فرهنگ و آموزش برای احداث کتابخانه‌های عمومی جدید در شهرستان کمک گرفت.

کد مطلب: ۱۳۲۴۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین در راستای احداث کتابخانه‌های عمومی جدید

حسین حبیبی، فرماندار اسلامشهر در نشستی به مناسبت هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار، با مسئولان کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسلامشهر که در کتابخانه عمومی شهید مطهری برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: هفته کتاب فرصت مناسبی است تا با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و آموزشی در مدارس، دانشگاه‌ها، ادارات و... جوانان و نوجوانان را جذب کتابخانه‌های عمومی کرد.

وی با بیان اینکه فعالیت 13 کتابخانه عمومی در شهرستان اسلامشهر کافی نیست و می‌بایست از ظرفیت خیرین و افراد علاقمند به حوزه فرهنگ و آموزش برای احداث کتابخانه‌های عمومی جدید در شهرستان کمک گرفت.

حبیبی تصریح کرد: شهرداری‌ها نیز می‌بایست با پرداخت به موقع نیم درصد درآمد خود به اداره کتابخانه‌ها به تقویت و بهبود فعالیت کتابخانه‌های عمومی کمک کنند.

فرماندار شهرستان همچنین به میزبانی اسلامشهر از دومین عهدواره سراسری چله مهدویت در حوزه کتاب نیز اشاره کرد و افزود: اداره کتابخانه‌های عمومی اسلامشهر می‌تواند در معرفی این عهدواره در سطح کتابخانه‌های عمومی استان تهران و سایر استان‌های کشور نقش مهمی ایفا کند.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار