فرماندار شهرستان اسلامشهر:

انتظارات مردم از دولت و مسئولان در زمینه حل مشکلات به حق است

اسلامشهر (پانا) - فرماندار شهرستان اسلامشهرگفت انتظارات مردم از دولت و مسئولان در زمینه حل مشکلات به حق است و این همه مشکلات زیبنده مردم صبور ما نیست.

کد مطلب: ۱۲۶۹۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
انتظارات مردم از دولت و مسئولان  در زمینه حل مشکلات به حق است

حسین حبیبی، فرماندار شهرستان اسلامشهر در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در احمد آباد مستوفی برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی در دنیا درحال درخشش است و کمتر کسی باور داشت روزی نخبگان ایران اسلامی با محصولات خود دنیا را شگفت زده کنند و در این راستا افق پیش روی ما بسیار روشن است.

وی در ادامه با توجه به موضوعات مهم شهرستان اسلامشهر بیان کرد: انتظارات مردم از دولت و مسئولان زیاد است و این همه مشکلات زیبنده مردم صبور ما نیست و ادامه داد، در طول مدت حضور من در فرمانداری اسلامشهر در حوزه تخلفات ساخت و ساز، کمک به هزار کودک نیازمند، حضور مسئولان در محلات و ... برنامه‌های مهمی اجرا شد.

حبیبی از مدیران شهرستان اسلامشهر درخواست کرد، در کارهای خود کیفیت، سرعت و نظارت را مد نظر قرار دهند و گفت: مردم ما آگاه هستند و تفاوت خدمت و خیانت را درک خواهند کرد.

وی همچنین از مسئولان اجرایی شهرستان خواست که اشراف به بودجه سازمان تحت نظر خود داشته باشند، در منابع صرفه‌جویی کنند، پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانند و افتتاح پروژه‌های جدید را در دستور کار خود قرار ندهند و در کنار آن به آسیب‌های اجتماعی در جامعه توجه کافی داشته باشند و افزود، بدانید حضور جوانان و بانوان در جامعه مایه امیدواری است .

در ادامه علیرضا عشوری رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران نیز در سخنانی با گرامیداشت شعار سال تولید دانش بنیان از سوی رهبری تصریح کرد: در مجموعه پارک علم و فناوری سازمان پژوهش‌های علمی صنعتی شهرستان اسلامشهر شرکت‌های دانش بنیان620 فناوری مختلف که تجاری سازی شده و قابلیت صدور به سایر کشورها را دارد، تولید کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در این مجموعه 1500 نفر نیروی متخصص در حال کار کردن هستند و گردش مالی سال گذشته ما ۲۲۰۰ میلیارد تومان بود و در زمینه‌های مختلف از جمله در دوران کرونا جهت تأمین مواد اولیه ماسک،گان و دستگاه اکسیژن متعهدانه کار کردیم و نیاز کشور برطرف شد و اگر بخواهیم به این فعالیت‌ها ادامه دهیم باید از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت شود و وجه تمایز شرکت‌های دانش‌بنیان با دیگر شرکت‌های جامعه در راستای نوآوری،کاهش هزینه تولید، بهبود محصولات و تولید محصول در سطح بین‌المللی و جذب بازار خارج از کشور دانست.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار