اجرای بیش از 140 برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در اردبیل

اردبیل (پانا) - فرماندار اردبیل از اجرای بیش از ۱۴۰ برنامه در قالب 36 عنوان به‌مناسبت هفته بسیج در شهرستان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۳۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای بیش از 140 برنامه به‌مناسبت هفته بسیج در اردبیل

سید محمد اعتماد اعجازی، فرماندار اردبیل در جلسه ستاد گرامیداشت هفته بسیج، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار کرد: به‌مناسبت هفته بسیج ۱۴۰ برنامه در قالب ۳۶ عنوان با محوریت کنگره ۳۴۰۰شهید والامقام استان، در شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: همزمان با هفته بسیج پروژه‌های آبرسانی و محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف شهرستان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد. همچنین اکیپ پزشکی در مناطق روستایی و محروم به مردم خدمات بهداشتی و درمانی ارائه خواهند کرد.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه هفته بسیج از ۲۹ آبان آغاز و تا ۵ آذر ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: همچنین رزمایش جهاد گران فاطمی هم در این هفته برگزار خواهد شد‌.

اعتماد اعجازی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدای والامقام، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، رونمایی از کتاب و برگزاری نشست هم‌اندیشی، همایش پیاده‌روی، اجرای طرح کرامت در محلات و برگزاری میز خدمت از برنامه‌های شاخص این هفته خواهد بود.

وی گفت: دستگاه‌های فرهنگی باید در ترویج روحیه بسیجی در جامعه و انتقال آن به نسل امروز اهتمام جدی داشته باشند چرا که با روحیه بسیجی و جهادی در بسیاری از حوزه‌ها به پیشرفت قابل توجهی می‌رسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار