برگزاری آیین استانی صبحگاه مشترک بسیج در آموزشگاه مفتح ناحیه 2 اردبیل

اردبیل (پانا)- به‌مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مراسم استانی صبحگاه مشترک بسیج در آموزشگاه متوسطه دوره اول مفتح ناحیه 2 اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۵۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری آیین استانی صبحگاه مشترک بسیج در آموزشگاه مفتح ناحیه 2 اردبیل

در این مراسم کلام اله صفری ،مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل اظهارکرد: آن چیزی که باید جوانان و دانش‌آموزان یاد بگیرند ولایت مداری، مقاومت، ایستادگی در مقابل دشمن است، تا بدانند با دشمن چگونه برخورد کنند و عزت و اقتدار داشته باشند.

وی گفت: امروز دانش آموزان برای ادامه راه شهدا باید به علم اندوزی که کلید پیشرفت کشور است اهتمام بورزند و با جهادی علمی ایران اسلامی را در قله های رفیع پیشرفت قرار دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: دشمن در صدد است تا با جنگ رسانه‌ای و تبلیغات انحرافیِ دست نشانده‌های داخلی خود خدمات و دستاورد‌های بیش از چهل سال انقلاب اسلامی را در چشم نسل‌های جدید این کشور کوچک و غیرقابل اتکا جلوه دهد که تا به اکنون موفق نشده است.

جهانبخش عطایی ،معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل نیز گفت: امروز تفکر بسیجی در دنیا تحول ایجاد کرده است و این تفکر سد راه دشمنان انقلاب در راه نفوذ به کشور می باشد.

وی با بیان اینکه بسیج یعنی تحرک، قدرت و توانمندی تصریح کرد: دشمن می خواهد ارزش ها را لگدمال کرده و ضد ارزش ها را جایگزین آن کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان ماموریت مهم دانش آموزان را در سنگر علم و دانش، علم اندوزی و موفقیت در حوزه های مختلف جهانی عنوان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار