جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

برنامه‌های هفته بسیج با شعار بسیج، خدمتگزار ملت ایران اجرا می‌شود

زنجان (پانا) - جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از انتخاب شعار بسیج خدمتگزار ملت ایران به مناسبت هفته بسیج خبر داد و عنوان کرد برنامه‌های امسال با محوریت این شعار اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۲۴۴۳۳
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های هفته بسیج با شعار بسیج، خدمتگزار ملت ایران اجرا می‌شود

سردار ابوالفضل طهماسبی امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج گفت: هر ساله برنامه‌های بسیج با هدف و منظورهای مختلف باشکوه‌تر ازسال قبل برگزار می‌شود و امسال بسیج با شعار بسیج خدمتگزار ملت ایران، برنامه‌های خود را آغاز خواهد کرد.

طهماسبی اظهار کرد: هدف از برگزاری هفته بسیج که مصادف است با شکل‌گیری بسیج مستضعفین، تجلی اعتلای بسیج با تاکید بر تبیین مجاهدت‌ها و بن‌بست‌شکنی‌ها در عمر ۴۳ ساله بسیج مستضعفین است.

جانشین سپاه استان زنجان افزود: سیاست‌هایی که در برنامه‌های این هفته مد نظر ماست، ارائه تصویر حقیقی بسیج با معرفی خدمات وسیع و متنوع مردم به مردم است. معرفی الگوهای تربیتی و اسوه‌های معرفتی بسیج به عنوان پرچمداران تمدن نوین اسلامی، تبیین مکتب بسیج و انعکاس ظرفیت ها، قابلیت ها، جذابیت ها، مجاهد آفرینی ها و حماسه آفرینی های بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی. طراحی و تدوین فعالیت های رویداد محور با ویژگی های امیدآفرینی، مشکل گشایی، خدمت رسانی و انسجام بخشی است.

وی ادامه داد: تاکید بر حرکت های جوششی مردمی در هفته بسیج با محوریت پایگاه های مقاومت و کانون های اقشاری بسیج است و امروزه بسیج در همه جا وجود دارد. بسیج هنرمندان، بسیج ورزشکاران، بسیج اصناف، بسیج دانشجویی و... و این یک ظرفیت بسیار عالی برای ما است.

جانشین سپاه استان زنجان خطاب‌ به خبرنگاران گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرموده اند، دشمن وارد جنگ ترکیبی شده و در تلاش است جوانان را گمراه کند و وظیفه شما نشان دادن واقیعت ها، پیشرفت ها و دستاوردهای ایران عزیز باشید تا توطئه های دشمن برملا شود.

وی ادامه داد: بسیج امروز ارزشمندترین یادگار اعجاز گونه حضرت امام است که در حوزه های مختلف مشغول فعالیتاست. بسیج شجره جاویدان امید، رحمت و تواناییست. بسیج بر قله انعطاف‌پذیری قرار گرفته است، یک روز دفاع از ایران در جنگ ۸ ساله، یک روز در حوزه سازندگی، یک روز در حوزه بهداشت و درمان و....

دی افزود: امروز بسیج علاوه بر این که پیش رونده است پیش برنده نیز است، بسیج امروز نه تنها خودش فعالیت انجام می دهد بلکه توانسته است مردم را نیز در بحث محرومیت زدایی با خود همراه کند و این یک محبت الهی است.

دانش آموز خبرنگار: حسن ارغا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار