اسماعیلی در گفت‌وگو با پانا:

دشمنان قصد سوءاستفاده از ظرفیت جوانان را دارند

نشست‌های مستمر با طیف جوان برای شنیدن دغدغه‌ها، مشکلات و خواسته‌های‌شان برگزار شود/ هوشیاری و بصیرت جامعه می‌تواند ‌توطئه‌ها را خنثی کند/ اعتراضات منطقی از اغتشاشگری جداست و باید از هم تفکیک شوند

تهران (پانا) - نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت دشمنان قصد سوءاستفاده از ظرفیت جوانان را دارند. بنابراین یکی از مهمترین مولفه‌ها این است که برای شنیدن دغدغه‌ها و مشکلات آن‌ها، نشست‌های مستمری با طیف جوان برگزار شود.

کد مطلب: ۱۳۲۳۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
دشمنان قصد سوءاستفاده از ظرفیت جوانان را دارند

مهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «یکی از مهمترین شاخص‌های انقلاب اسلامی، استقلال است و ‌بدون اینکه تحت تسلط دشمن و استکبار جهانی و کشورهای سلطه‌جو قرار بگیرد، می‌خواهد مستقل زندگی کند که این به مذاق کشورهای اروپایی و آمریکا خوش نمی‌آید.»

این عضو کمیسیون آموزش مجلس افزود: «‌دشمن از زمان پیروی انقلاب، توطئه‌های مختلفی را در دستور کار داشته است. جنگ تحمیلی و تهاجم فرهنگی و جنگ نرم شیوه‌های این توطئه است و امروز نیز به‌دنبال این هستند که گسستی در هویت ملی و اسلامی جوانان کشور ایجاد کنند.»

وی با بیان اینکه هوشیاری و بصیرت جامعه می‌تواند این توطئه‌ها را خنثی کند، گفت: «روشنگری‌های رهبری می‌تواند نجات‌بخش ما باشد. دشمنان قصد سوءاستفاده از ظرفیت جوانان را دارند. لذا یکی از مهمترین مولفه‌ها این است که نشست‌های مستمری با طیف جوان برگزار شود تا بتوانیم به دغدغه‌ها و مشکلات و خواسته‌های‌شان گوش دهیم. ما بخشی از راه را رفته‌ایم و نباید این موضوع مورد غفلت قرار بگیرد.»

اسماعیلی ادامه داد: «گاهی برخی از رفتارها و عملکردهای ما ناشی از بی‌اطلاعی‌هاست. برخی از اعتراضات ناشی از بی‌اطلاعی جوانان است که ما نتوانسته‌ایم با جوان ارتباط منطقی برقرار کنیم.»

نماینده مردم میانه در مجلس بیان کرد: «ما در جریان این اغتشاشات قطعا موج‌سواری هنجارشکنان و دشمنان را می‌بینیم. درخواست‌ها و اعتراضات می‌تواند حرکتی منطقی تلقی شود اما اغتشاشگری و هنجارشکنی مقوله جداگانه‌ای است که باید از یکدیگر تفکیک شود. بنابراین در راستای تحکیم هویت ملی اسلامی ما که عده‌ای خارج‌نشین قصد تضعیف آن را دارند، جوانان نباید تحت تاثیر قرار بگیرند.»

وی افزود: «کارهای انجام گرفته، باید تبیین شود تا جوانان احساس غرور کنند. در دکترین امروزی عبور از غرب به پساغرب توسط جمهوری اسلامی معادلات بین‌المللی را به‌هم زده است، بر همین اساس دشمن تمام سعی و تلاش خود را می‌کند که به طرق مختلف ضربه کاری به نظام وارد کند اما با هوشیاری مردم ما جواب دندان‌شکنی به دشمنان خواهیم داد.»

وی در پایان خاطرنشان کرد: «تاکید ما به درک جوانان و هویت ملی و اسلامی است که ان‌شاالله بتوانیم از این مشکلات گذر کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار