بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با پانا:

بهترین نسل تاریخ فوتبال را داریم؛ ایران باید از گروه خود صعود کند

نکونام هم از تیم ملی افتاد هم از فولاد/ پرسپولیس جای اشتباه ندارد/ بعد از جام جهانی اگر قرار است بازی‌ها بدون تماشاگر باشد، لیگ برتر را تعطیل کنند

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است باید مسئولان فدراسیون فوتبال لیگ برتر را بعد از جام جهانی تعطیل کنند یا اینکه مجوز ورود تماشاگر را بگیرند.

کد مطلب: ۱۳۲۳۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد
بهترین نسل تاریخ فوتبال را داریم؛ ایران باید از گروه خود صعود کند

مجتبی سیدی/ بهزاد داداش‌زاده در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به مراسم رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال اظهار داشت: «من هم عکس‌های پیراهن تیم ملی را از سایت‌ها دیدم و از جزئیات طرح و ایده‌اش اطلاعی ندارم. البته که این مسئله و مراسم اهمیت آن‌چنانی نداشت.»

وی افزود: «ما اگر کی‌روش را برای تیم ملی آوردیم، به‌خاطر این بود که از او صعود از گروه می‌خواهیم. وگرنه با اسکوچیچ هم می‌توانستیم برویم و بازی کنیم. باید این اتفاق بیافتد و تیم ملی ما شایسته مرحله بالاتر است. این دوره اگر صعود نکنیم، شاید دیگر این شانس تا سالیان دور نصیب ما نشود. قرعه خوبی داریم و می‌توانیم صعود کنیم. بهترین امکانات را نسبت به سال‌های گذشته تیم ملی داشته و این شرایط را کی‌روش هم قبول کرده تا با این وضعیت تیم را به موفقیت برساند.»

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «بچه‌های تیم ملی الان در بهترین فرم خود هستند. بهترین نسل تاریخ را داریم. در تیم‌های خودشان هم اکثر لژیونرها بازی می‌کنند و مؤثرند. طارمی در پورتو می‌درخشد. این بچه‌ها باید مدیریت ‌شوند. البته که قبول دارم از لحاظ امکانات و بازی تدارکاتی از تیم‌های دیگر عقبیم و حتی از برخی کشورهای آسیایی اما همیشه فوتبال ما جلوی تیم‌های قدرتمند توانسته نمایش خوبی داشته باشد. کی‌روش هم وقتی شرایط ایران را دید و فهمید که هیچ جا مثل تیم ملی برایش نمی‌شود، سریع قبول کرد.»

بهزاد داداش زاده گفت: «متأسفانه لیگ ما وقتی‌که باید جذابیت داشته باشد، ندارد. جذابیت را هم تماشاگر به فوتبال می‌دهد. اگر قرار باشد ادامه بازی‌ها بدون تماشاگر برگزار شود، مسئولان فدراسیون باید لیگ را تعطیل کنند یا اینکه مجوز حضور آن‌ها را بگیرند. باید تدابیر خوبی اندیشیده شود. مردم یار دوازدهم تیم‌هایشان هستند. اگر تماشاگر نباشد، سازمان لیگ قبل از بازی و بدون انجام آن می‌تواند با شیر و خط برنده را تعیین کند. چون برگزاری بازی بدون تماشاگر نه کیفیت دارد و نه جذابیت و نه دیدن.»

وی تأکید کرد: «هر بار که لیگ تعطیل می‌شود، تیم‌ها آسیب می‌بینند به‌‌ویژه پرسپولیس. بازی‌های دوستانه مثل بازی رسمی هیجان و جذابیت ندارد که مربی بتواند تیمش را آماده نگه دارد. الان هم هر بازیکنی که در تیررس تیم ملی بود، دعوت‌ شده و شاید در هفته‌های پایانی از ساقش مواظبت کرده است. چون طبیعی است که هرچه به بازی‌های جام جهانی نزدیک شویم، بازیکن نگران مصدومیتش باشد. آخر فصل معمولاً این اتفاقات می‌افتاد اما بازیکن چون دوست دارد در این بازی‌های مهم باشد و دیده شود، کمی محتاط بازی می‌کنند.»

پیشکسوت پرسپولیس با اشاره به‌اضافه شدن مار‌کار آقاجانیان به کادر فنی تیم ملی افزود: «مارکار با او کار کرده بود و از خصوصیات اخلاقی‌اش آشنایی داشت. مربی خارجی به‌‌ویژه کی‌روش به هر مربی‌ای اعتماد نمی‌کند. قبلاً که قرار بود نکونام باشد اما او هم از فولاد افتاد و هم از تیم ملی. این باعث شد فولاد هم ضربه بخورد. می‌توانستند نفرات دیگری را انتخاب کنند. این‌همه پیشکسوت دارای مدرک مربیگری داریم که می‌توانستند در کنارش استفاده کنند و بعد از رفتنش او ادامه دهد.»

داداش‌زاده در پایان با اشاره به وضعیت تیم پرسپولیس گفت: «تیم ما شروع خوبی داشت اما رفته‌رفته بهتر شد و امتیازات را جمع کرد. لیگ ما از لحاظ کیفیت بهتر از سال گذشته شده و تیم‌ها قدرتمندتر شده‌اند. نتایج خوبی گرفتیم و به صدر رسیدیم. دیگر پرسپولیس جای اشتباه ندارد. پرسپولیس خودش باشد به‌راحتی قهرمان می‌شود. مهم گرفتن ۳ امتیازهاست که به‌خوبی جمع کردیم. بُرد با هر تعداد گل‌ شیرین است اما مطمئن باشید بعد از جام جهانی تمرکز بچه‌ها بالاتر می‌رود و با نتایج قاطع‌تری برنده می‌شوند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار