آیین اختتامیه کنگره سراسری قرآن کریم ویژه دختران در گلستان

گلستان (پانا) - آیین اختتامیه بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم مختص دانش‌آموزان دختر مدارس استعدادهای درخشان کشور با حضور وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان و سایر مسئولین به میزبانی شهرستان گرگان در استان گلستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۲۳۰۲۴
لینک کوتاه کپی شد
آیین اختتامیه کنگره سراسری قرآن کریم ویژه دختران در گلستان

این مراسم با حضور یوسف نوری، وزیر آموزش پرورش و معاونین وی، رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان، نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، مدیر کل آموزش و پرورش گلستان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم دختران برگزیده کنگره سراسری قرآن ویژه مدارس استعدادهای درخشان کشور اعلام شدند. همچنین به افراد منتخب به منظور تقدیر، هدایا ولوح سپاس اهدا شد.

بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم سمپاد در دو بخش آوایی(حفظ، حفظ ویژه، قرائت)و مفاهیم (ساخت کلیپ، طراحی اینفوگراف، تولید پادکست)برگزار شد و به پایان رسید.

رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان، هدف از برگزاری کنگره را آشنایی بیشتر دانش آموزان با تفسیر و مفاهیم قرآن کریم و تقویت و پرورش ایده های فرهنگی و تربیتی دانست و آینده ای درخشان و امیدبخش را برای دانش آموزان آرزو کرد.

بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم سازمان ملی پرورش استعداد های درخشان به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان در شهرستان گرگان در رشته‌های قرائت، حفظ، حفظ ویژه و مفاهیم، اجرا شد و پایان یافت.

خبرنگار: مهران میر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار